در نشست مشترک سران قوا به میزبانی مجلس مطرح شد؛

اتفاق نظر هر سه قوه درباره اصل لغو تحریم‌ها/ مشکل معیشتی و کرونا، دو مشکل این روزهای کشور است

نشست مشترک سران قوا به میزبانی رئیس مجلس شورای اسلامی عصر امروز دوشنبه برگزار شد.

نشست مشترک سران قوا به میزبانی مجلس آغاز شدبه گزارش خبرنگار مجلس گروه  سیاسی  باشگاه  خبرنگاران  جوان، نشست سران قوا عصر امروز دوشنبه با حضور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه و حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور به میزبانی مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

حجت‌الاسلام روحانی رئیس جمهور در این دیدار با اشاره به آخرین وضعیت تحریم‌ها علیه کشورمان گفت:  در این روز‌های پایانی سال ۲۰۲۰ به مردم عزیز ایران می‌گویم که دو تا بیست در سالی که تمام می‌شود ملت ما کسب کرده است. البته دولت نتوانسته نمره بیست بیاورد، ولی ملت ما هم در مقاومت و ایستادگی در برابر جنگ اقتصادی و تحریم‌های ضد بشری و ضدانسانی آمریکا و هم در برابر ویروس کرونا نمره بیست کسب کرده است و بحمدالله مردم با ایستادگی، هماهنگی و با اجرای پروتکل‌های بهداشتی، موفقیت‌های بزرگی را به دست آوردند.

اتفاق نظر هر سه قوه درباره اصل لغو تحریم‌ها

روحانی با اشاره به موضوع بی اثر کردن تحریم‌ها به عنوان یکی از محور‌های گفت‌گو‌ها گفت: همانطوری که رهبری معظم فرمودند اولین کار ما باید بی اثر کردن تحریم‌های غیر انسانی و غیر بشری باشد که در این زمینه گفتگو‌های خوبی داشتیم و درمورد شیوه‌ها و گام‌هایی که باید برداریم، نظرات مشابه است و اتفاق نظر داریم.

رئیس جمهور افزود: در مورد لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ که به مجلس شورای اسلامی تقدیم شده نیز در مورد اینکه مجلس و دولت در چه مواردی می‌توانند همکاری کنند و اصلاحات احتمالی که می‌توانند در لایحه انجام دهند بحث کردیم و بنا شد تیم‌های اقتصادی دولت و مجلس در این زمینه بحث و گفتگو کنند.

روحانی با اشاره به موضوع واکسن کرونا به عنوان سومین موضوع مطرح شده در جلسه سران قوا، گفت:  متاسفانه درمورد واکسن کرونا دو قطبی و بحث‌هایی در جامعه وجود دارد که سازنده، درست و مفید نیست.

یا واکسن می‌خریم، یا می‌سازیم و یا وارد می‌کنیم

رئیس جمهور با بیان اینکه ما از چند طریق بدنبال تهیه واکسن کرونا هستیم، گفت: مسیر اول تولید واکسن داخلی است که در این رابطه  دو موسسه بزرگ و یک شرکت دانش بنیان درحال فعالیت هستند و امیداریم موفقیت کامل را بدست آوردند.

روحانی مسیر دوم را  ساخت واکسن با همکاری یک کشور دیگر عنوان کرد و گفت: در تلاش هستیم با همکاری یک کشور دیگر واکسن بسازیم.

رئیس جمهور خرید واکسن از خارج را سومین اقدام دولت عنوان کرد و گفت:  برای خرید واکسن از سازمان بهداشت جهانی تحت چارچوب کوواکس اقدامات لازم انجام شده  و در عین حال با یکی دو کشور دیگر هم مذاکره برای خرید واکسن تولید آن‌ها درحال انجام است و مردم مطمئن باشند که خرید واکسن خارجی با اطمینان کامل از کیفیت آن خواهد بود.

سلامت مردم مهم‌ترین و اصلی‌ترین دغدغه مسئولان

روحانی با بیان اینکه امیدوارم واکسن داخلی هم همه مراحل تولید را طی کرده و با اطمینان کامل در دسترس مردم قرار گیرد، افزود: مردم مطمئن باشند که مسئولان کشور سلامت آن‌ها را به عنوان مهم‌ترین و اصلی‌ترین موضوع مورد توجه قرار می‌دهند.

رئیس جمهور در بخش پایانی سخنان خود تاکید کرد: دولت در ماه‌های باقیمانده تا پایان فعالیت خود، سلامت مردم، شکستن تحریم‌ها و معیشت مردم را با جدیت و با همکاری قوای دیگر پیگیری خواهد کرد.

در ادامه این جلسه آیت‌الله سیّد ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه هم با تسلیت شهادت حضرت صدیقه طاهره (س) گفت: مردم ما از حضرت فاطمه اطهر (س) درس بصیرت آموختند و حقیقتاً در نهم دی، امتحان خوبی پس دادند و در لبیک به پیام مقتدای بصیرت آفرین ما، با حضورشان در صحنه امنیت کشور را تضمین کردند. مردم در نهم دی ۸۸ حقیقتاً از انقلاب و نظام در مقابل تخریب‌گران صیانت کردند. این روز و آنچه مردم در مقابل فتنه از خود نشان دادند در دشمن‌شناسی و دشمن ستیزی را باید گرامی داشت. حرکت انقلاب و حضور معنای مردم در این روز را گرامی می‌داریم.

هماهنگی و همکاری؛ خواسته مردم از مسئولان

رئیسی در ادامه گفت: این مردم عزیز با این ایستادگی و مقاومت انتظارشان هماهنگی و همکاری همه مسئولین است. امروز وحدت و انسجام بین قوا و نهاد‌های حاکمیتی ضرورت دارد و راهبرد اساسی است.

وی با اشاره به مشکلات معیشتی و مشکل کرونا گفت: این دو مشکل جدی کشور است که با همکاری همه دستگاه‌ها باید با آن‌ها مقابله کرد و ما یقین داریم که می‌توانیم این مشکلات را حل کنیم و این ما می‌توانیم را از حاج قاسم سلیمانی و شهدا آموخته‌ایم. کشور با امکانات مادری و معنوی فراوانی که دارد قادر است با نیروی متراکم جوان، بر مشکلات فایق آید.

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه کشور قادر است راهبرد اساسی خنثی سازی تحریم‌ها را با قدرت دنبال کند، تصریح کرد: این موضوع را نه در سخن که در عمل شهدا نشان دادند و ابتکارات و خلاقیت‌ها در حوزه‌های مختلف نشان داده که امکان خنثی سازی تحریم‌ها وجود دارد و این را باید دنبال کرد. بحمدلله سخنانی که در جلسه مطرح شد نشان داد همکاری سه قوه باید در راستای اجرای منویات رهبر حکیم انقلاب باشد که راه را برای همه روشن کردند.

بودجه ۱۴۰۰ با همکاری دولت و مجلس به نتیجه خواهد رسید

وی با بیان اینکه امروز انسجام قوا در جهت خواست مردم، اعتماد آفرینی و رضایت مردم و منویات رهبر انقلاب ضروری است، اظهار کرد: یقین دارم بودجه ۱۴۰۰ با همکاری دولت و مجلس دنبال خواهد شد و مسائل و مشکلاتی که در جلسه مطرح شده با مساعدت حل خواهد شد.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این اولین جلسه سران قوا در مجلس یازدهم است، بیان کرد: توفیقی است که در این روز میزبان رئیس جمهور و رئیس قوه قضائیه هستیم. این حضور را خوش آمد می‌گوییم و همان طور که مقام معظم رهبری تأکید داشتند تداوم چنین گفتگو‌هایی می‌تواند مشکلات را حل کند.

وی با اشاره به مباحث مطرح شده در نشست مشترک سران قوا اظهار کرد: موضوع تحریم با محوریت خنثی‌سازی تحریم در اولویت کار است و مبنای این کار برای رفع تحریم هم می‌تواند موثر باشد.

رئیس دستگاه قانون‌گذاری کشور ادامه داد: اکنون در ایام بودجه هستیم و دولت بودجه را تقدیم مجلس کرده است، همین اکنون که ما در نشست سران قوا هستیم اعضای کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۰ در حال بررسی این لایحه هستند. بودجه سند مالی سالانه است، ولی واقعیت این است این سند مالی در واقع سند حکمرانی است که در سیاست‌های مالی هزینه و درآمد دولت را تعیین می‌کند و در سیاست پولی زندگی مردم را رقم می‌زند. بودجه برنامه سالانه‌ای است که در راستای برنامه ۵ ساله عمل می‌کند، سعی ما این است که بودجه با هماهنگی دولت، وزارتخانه‌های اقتصادی و کارشناسان با همکاری و همفکری تهیه شود.

کاهش تورم و رسیدگی به محرومین و مستضعفین  باید در اولویت بودجه باشد

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست قبلی سران قوا در ریاست جمهوری بیان کرد: در آن جلسه بر روی مباحث بودجه مفصل گفت‌وگو کردیم و روی مباحثی توافق شد و مقرر شد با وزرا و سازمان برنامه و بودجه، بودجه‌ای ببندیم که کاهش تورم، معیشت، سلامت، رسیدگی به محرومین و مستضعفین و محرومیت‌زدایی در اولویت و مورد توجه باشد. همچنین به بحث مهم تولید تأکید شد و به دنبال آن هستیم صادرات را بر واردات غلبه دهیم تا تراز عملیاتی رشد کند.

وی در این باره توضیح داد: به دنبال روش‌هایی هستیم که ضمن حفظ سیاست‌ها، کسری تراز عملیاتی را کاهش دهد چرا که هر چقدر کسری تراز عملیاتی بالا رود فشار بیشتری به مردم وارد خواهد شد.

قالیباف با اشاره به اینکه بحث بعدی جلسه مشترک سران قوا موضوع سلامت بوده است، تأکید کرد: اولویت ما تهیه واکسن و حمایت از آسیب‌دیدگان کرونا است که می‌خواهیم در بودجه سال آینده این موارد را مد نظر قرار دهیم به طوری که اعتبار لازم برای خرید یا تولید واکسن در نظر گرفته شود.

رئیس دستگاه قانون‌گذاری کشور تأکید کرد: در این جلسه هماهنگی‌های خوبی صورت گرفت و جمع‌بندی شد که بودجه‌ای با حداقل تورم، درآمد واقعی و پایدار برای پیشرفت و رشد اقتصادی سال آینده داشته باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۵ ۰۹ دی ۱۳۹۹
دم قالیباف گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۲ ۰۹ دی ۱۳۹۹
چقدر کار می کنید . کمی بفکر سلامتی خود باشید.ما راضی به این همه زحمت نیستیم
-
ناشناس
۰۸:۳۳ ۰۹ دی ۱۳۹۹
قیمت فولاد سر به فلک کشیده . هر روز شاهد افزایش قیمت اون هستیم . مگه تو این صنعت خودکفا نیستیم . من یک روستایی هستم چطور با این گرونی می تونم خونه بسازم و به شهر مهاجرت نکنم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۸ ۰۹ دی ۱۳۹۹
ما دیگه امیدی به حرفهای روحانی نداریم چون تو این قریب 8 سال یه حرف راست به ملت نزده ولی از شما آقایون قالیباف ورییسی خواهش میکنم به حرفاتون عمل کنید و به داد این ملت مظلوم برسید بخدا دیگه بریدیم
Iran (Islamic Republic of)
الف
۰۶:۰۴ ۰۹ دی ۱۳۹۹
خدا قوت... زحمت کشیدید به اتفاق نظر رسید!!
و خسته نباشید که متوجه شدید مردم مشکل معیشتی دارن!!
تو این مملکت که همه دارن حرف میزنن پس عمل کو؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۲ ۰۹ دی ۱۳۹۹
دوست شدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۲ ۰۹ دی ۱۳۹۹
مگرآقایان تا کنون اتفاق نظر نداشتند که امروز به این نتیجه رسیده اند؟ عجب .....
Iran (Islamic Republic of)
علی۳۱۳
۰۱:۴۳ ۰۹ دی ۱۳۹۹
خون شهید سلیمانی به گردن امثال شماهاست
Iran (Islamic Republic of)
علی۳۱۳
۰۱:۳۹ ۰۹ دی ۱۳۹۹
خخخخخخ
انتقام سخت چی شد،؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۱ ۰۹ دی ۱۳۹۹
آشپز که چندتا بشه ،غذا یا شور میشه یا شیرین ،یک نفر باید اداره مملکت رو بدست بگیره بقیه بی چون و چرا باید اطاعت کنند.الحمدلله مشکل کشور از روز روشن هم بیشتر مشخصه ،فقط مونده یکی بگه حرکت تا همه چی بیفته روی غلتک ،الحمدلله ما توی کشورمون هم منابع زیاد داریم هم نیروی متخصص و هم نیروی کار اضافی ،فقط مونده سر این کلاف در هم تنیده رو بگیری و گره ها رو یکی یکی شروع کنی به باز کردن ،با کمی حوصله و توکل بر خدا چنان مملکت بی نیاز از کشورهای دیگه میشه که ،کشورهای دیگه میان برای معامله با ایران.
Iran (Islamic Republic of)
چمران
۲۳:۵۸ ۰۸ دی ۱۳۹۹
آقا در جلسه به اتفاق نظر رسیدید خیلی هم خوب اما مشکل اینجاست که بعداز جلسه هرکی راه خودشو میره .دولت هم کلا یادش میره کجا بوده وچی گفته .این یعنی چند ساعت وقت تلف کردن .دوستان شما تابحال شنیدید دولت بگه فلان کار روکردم.همش میگه فلان کار رو میکنیم.کی وکجاش معلوم نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۳ ۰۸ دی ۱۳۹۹
سه قوه در حد یه چراغ قوه کارایی ندارن
Iran (Islamic Republic of)
سید مجید
۲۳:۴۷ ۰۸ دی ۱۳۹۹
بخدا اگر سر سوزنی این جلسات فایده داشته باشه. مرغ میاد پایین تخم مرغ میره بالا. تخم مرغ میاد پایین لبنیات میره بالا و این چرخه همین طور ادامه داره. بدیهی ترین مشکلات رو نمیتونن حل کنن.
هی تند تند جلسه جلسه. خب خروجیش چی؟ نتیجش چی؟ چی ارزون شد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۶ ۰۸ دی ۱۳۹۹
یاخدا
معلوم نیست چه نقشه ای کشیدن امروز برامون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۶ ۰۸ دی ۱۳۹۹
همشون خوب حرف میزنن،و شعار میدن ولی در عمل هیچی.... این همه گرونی و بیکاری و فقر....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۰ ۰۸ دی ۱۳۹۹
شما سه نفر که به آرزوتون رسیدید و هر کدوم رئیس, یه قوه شدید فقط این وسط مردم رو بدبخت کردید و ایران رو نابود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۷ ۰۸ دی ۱۳۹۹
آقا اینترنتو قطع کنید ونزوعلا هم واکسن خریده واکسینه شدن الی برکت الله ما کجای کاریم تو دستورهههه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۷ ۰۸ دی ۱۳۹۹
همش وعده دروغ فقط وقت تلف کردن به قیمت نابود کردن زندگی ما مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۵ ۰۸ دی ۱۳۹۹
گرونی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۱ ۰۸ دی ۱۳۹۹
همشون همه چیزو میدونن اما کی باید این حرفها رو اجرا کنه خدا میدونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۹ ۰۸ دی ۱۳۹۹
قطعا این نشست فایده ای نداره چون دولت نمیخواد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۷ ۰۸ دی ۱۳۹۹
تخم مرغ و شوینده باز گران شده.شامپو تخم مرغی خریدم16000تومن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۶ ۰۸ دی ۱۳۹۹
وای خدایا رئیس جمهور بعداز ی سال از پاستور اومدن بیرون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۵ ۰۸ دی ۱۳۹۹
کسی می دونه کشتن عاموس در سریال خانه امن از روی واقعیت بود یا ساختگی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۲ ۰۸ دی ۱۳۹۹
تو قسمت مدرسه تلویزیونی جوابمون نمیدن شما تذکر بدین دوازدهم تجربی به جز عربی صفحات تار و ناخوانا برنامه هم دایم اشتباه فیزیکم از یه فصل میپره فصل دیگه تو رو خدا ما امتحان نهایی و کنکور داریم منزلمون اینترنت درست خط نمیده چسبیدیم به مدرسه تلویزیونی که اونم خیلی مشکل داره حداقل به داد ما دوازدهما برسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۹ ۰۸ دی ۱۳۹۹
چه عکس جالبی سه تاشون دوره قبل کاندید بودن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۱ ۰۸ دی ۱۳۹۹
همش جلسه بیچارمون کردین همچی گرونه کمرمون شکست خدا ازتون نگزره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۵ ۰۸ دی ۱۳۹۹
آقا چرا برنامه مدرسه تلویزیونی دوازدهم تجربی رو دائم اشتباه میزنید به کی بگیم الان مگه قرار نبود ریاضی ۳ ساعت ۲۰/۲۵ شروع بشه ۲۰/۲۵ زدم شبکه آموزش شروع نشد تمام شد بابا منزل ما اینترنت خط نمیده اینستاگرام نداریم
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۲۰:۵۵ ۰۸ دی ۱۳۹۹
سلام و وقت بخیر

لطفا به گروه و سرویس خبری اعلام کننده اخبار مدرسه تلویزیونی مراجعه کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۰ ۰۸ دی ۱۳۹۹
چه عجب وای جی سی به یه دغدغه واکنش نشون دادی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۷ ۰۸ دی ۱۳۹۹
همش حرف تکراری. بابا یک تخم مرغ را نمیتونید ثابت نگه دارید. اینور را میگیرید اونور میزنه بیرون بعد فقط جلسه میذارن و چرت مبگن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۰ ۰۸ دی ۱۳۹۹
ایشالا که در حد حرف نمونه به عمل برسه و مردم نتیجه اش را ببینند
Iran (Islamic Republic of)
دولتی
۲۰:۳۳ ۰۸ دی ۱۳۹۹
اجناس خارجی در بازار ایران ضرر بزرگی به تولید کننده داخلی وارد کرده است
Iran (Islamic Republic of)
رسانه،جهل مزین،جادوی اخرالزمان
۲۰:۳۲ ۰۸ دی ۱۳۹۹
جنابان روءسای سه قوه من ی پیشنهاد برای اینده روشن ایران دارم....اسپرم وتخمک نوابغ رو گرفته و ب صورت شرعی در رحمها کشت کنید....زنانی ک مورد کشت قرار میگیرند(چ یک نوبت و چه چند نوبت)پشتیبانی مالی و بیمه کنین و فرزندانی رو ک بوجود میان رو و حقوق و امتیاز برای این خانمها در نظر بگیرین....بچه های نخبه حاصل از این لقاح رو مورد پشتیبانی علمی قرار بدین ...اینجوری از بیست سال اینده تا شصت سال اینده ایران ان شاءالله تضمینه و زنان بی سرپرستمونم مورد حمایت قرار میگیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۰ ۰۸ دی ۱۳۹۹
از نظر آنها نخبه ها فقط فرزندانشان هستند بیشترازاین بدبخت نکنید مملکت را
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۲ ۰۸ دی ۱۳۹۹
دولت ناامید بی امید بی امید از بین برنده امید کنسل کننده امید
Iran (Islamic Republic of)
ک
۲۰:۳۰ ۰۸ دی ۱۳۹۹
آدم سیر خبر از شکم گرسنه نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۴ ۰۸ دی ۱۳۹۹
اتفاق نظر الان چه کمکی کرد؟؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۲ ۰۸ دی ۱۳۹۹
بابا فکری برای اشتغال جوانان بکنید . خیلی از مشکلات حل میشود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۰ ۰۸ دی ۱۳۹۹
اقتصاد کشور ، معیشت، تولید و... بدون حضور مردم یعنی درواقع مردم پایه کردن مدیریت و قدرت امکان پذیر نیست و... در این نوع توزیع مدیریت و قدرت مردم فقط حق انتخاب ورای دارند و کارکرد آنها به یک کاغذ رای خلاصه می شود اقتصاد در کشور دولتی و یا خصوصی است در این حالت مردم و جوانان یا کارمند هستند و یا کارگر در واقع حقوق و مزد بگیر اما صاحب آن نیستند یعنی نقشی در مدیریت آن به طور مستقیم ندارند و... می شود بخش های از مدیریت کشور را مستقیم به خود مردم واگذار کرد و .... مردم را وابسته به حقوق و مزد شده اند و... ادامه این وابستگی به صلاح کشور و حاکمیت نیست و کشور را به بن بست و یا امنیتی شدن و وارد مرحله مدیریت سخت خواهد کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۰۸ دی ۱۳۹۹
برادر من وقتی ریال بی ارزش بشه اقتصاد داغون چطور میشه مدیریت در دست مردم اول باید اقتصاد قوی بشه پول باارزش بشه بعد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۷ ۰۸ دی ۱۳۹۹
با تلاش شما عزیزان جنس ها فردا گرانتر می شوند.علی برکت الله.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۳ ۰۸ دی ۱۳۹۹
چه عجب به فکر مردم افتادین اقایان حتما جیب خودتان داره خالی میشه چرا به فکر خرید واکسن برای مردم رنج کشیده نیستند
Iran (Islamic Republic of)
ویزان
۲۰:۱۱ ۰۸ دی ۱۳۹۹
عجبی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۰ ۰۸ دی ۱۳۹۹
تاآمریکا راضی نشه، تحریم ها برداشته نمی شه، شما ها هم زورزیادی نزتید وبشنید مشکلاتی که برای مردم بوجودآوردید راحل کنید!؟! اگر میشه چنددلار بیشتر خرج کنید ومدیران زبده ازخارج بیارید تامشکلات مردم راحل کنند!؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۰ ۰۸ دی ۱۳۹۹
فقط حرف این همه وقت داشتند کاری نکردندالان پایان دولت است کاری انجام نخواهدشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۵ ۰۸ دی ۱۳۹۹
نه تحریم و نه کرونا مشکل ایران نیست و نبوده و نخواهد بود
بلکه مشکل ایران مسئولین بی وجدان و رانت خوار و خائن است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۷ ۰۸ دی ۱۳۹۹
البته شامل همه نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۱ ۰۸ دی ۱۳۹۹
خسته نشید ازاین همه گفتگوهای بی عمل، شما جزء شعرا هستید!؟! که می دانید این افراد جه خصوصیاتی دارند!!!
Iran (Islamic Republic of)
علی۳۱۳
۱۹:۲۴ ۰۸ دی ۱۳۹۹
ههههههه
هنر کردند سران سه قوه ،که اتفاق نظر دارند
برو بابا خجالتی بکشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۲ ۰۸ دی ۱۳۹۹
چیزی گرون نشه صلواتتتت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۲ ۰۸ دی ۱۳۹۹
این سه نفر رو یادتونه زمان مناظره انتخاباتی چه ها بر علیه هم میگفتن؟؟؟؟؟ الان هر سه تطهیر شدن و نشستن برای حل مشکل مردم؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۷ ۰۸ دی ۱۳۹۹
مردم همین میخوان ،
Iran (Islamic Republic of)
محمد هادی فهامی
۱۸:۱۶ ۰۸ دی ۱۳۹۹
مگه رهبر نفرمودند،
به فکر بی اثر کردن تحریم ها باشید، نه لغو تحریم ها...
چقدر باید بهتون بگن.
...
خدا همه را هدایت کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۲ ۰۸ دی ۱۳۹۹
با هم باشبد ویک صدا وبه جای فکر به خارج به تولبد فکر کنبد که هرجا تولید داخلب شد تحریم عفب نشست
Iran (Islamic Republic of)
Bm1
۱۸:۰۲ ۰۸ دی ۱۳۹۹
اتفاق نظر کردن که تحریمها باید برداشته شود،
یعنی قبلا یکی بود که می‌گفت تحریم باید باشه حتما... لازمه
حالا کی بود خدا میدونه ... بنده خدا هم می‌دونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۴ ۰۸ دی ۱۳۹۹
عجب
آخرین اخبار