رئیس شورای اسلامی شهر قم؛

حماسه نهم دی ماه ملت ایران در تاریخ ماندگار شد

جلالی گفت:فاصله نهم دی تا نوزدهم دی ماه به عنوان دهه بصیرت نامگذاری شده است تا باز هم نشان دهنده اهمیت بصیرت و حضور مردم در صحنه باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، عبدالله جلالی رئیس شورای اسلامی شهر قم امروز در یکصد و هفتاد و سومین جلسه رسمی علنی شورای اسلامی شهر قم با تسلیت ایام فاطمیّه و شهادت بانوی دو عالَم، به حماسه مردمی نهم دی ماه اشاره کرد و گفت: این روز به درستی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نام گرفت، چراکه مردم بصیر ایران اسلامی باز هم در این روز خوش درخشیدند و حماسه‌ای ماندگار خلق کردند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم  نهم دی ماه را روز تجدید حیات انقلاب اسلامی خواند و تصریح کرد: امید که خداوند این درایت و تیزبینی را به همه ما عنایت کند تا بتوانیم از موقعیت‌ها به خوبی استفاده کنیم.

جلالی با بیان این که حماسه نهم دی ماه ملت ایران در تاریخ ماندگار شد عنوان کرد: فاصله این روز تا نوزدهم دی ماه به عنوان روز قیام تاریخی مردم قم به عنوان دهه بصیرت نامگذاری شده است تا باز هم نشان دهنده اهمیت بصیرت و حضور مردم در صحنه باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم در ادامه تأکید کرد: همه مسئولان باید قدردان این بصیرت و تیزبینی مردم بوده و در خدمتگزاری به آنان پایدار باشند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار