برف‌روبی ۱۰ هزار کیلومتر از جاده‌های خراسان رضوی

رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: در پی بارش سنگین برف در روز‌های چهارم تا هفتم دی ماه ۱۰ هزار و ۴۲۳ کیلومتر از جاده‌های خراسان رضوی برف‌روبی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی رجایی رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: در روز‌های چهارم تا هفتم دی ماه فعالیت جوی تقریبا همه راه‌های استان تحت تاثیر بارش برف و باران بود و در برف روبی صورت گرفته هشت هزار و ۴۷۰ تن ترکیب شن و نمک بر سطح جاده‌ها پاشیده شد.

او افزود: بیشترین حجم عملیات راهداری زمستانی در هفته گذشته مربوط به جاده قوچان- درگز واقع در محدوده شهرستان قوچان، بزرگراه باغچه - تربت حیدریه در محدوده شهرستان تربت حیدریه و باغچه - نیشابور در حوزه شهرستان مشهد بوده است.

رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی ادامه داد: با توجه به کاهش تردد در سطح جاده‌های استان در امسال در عمل میزان شن و نمک پاشی برای یخ زدایی از جاده در مقایسه با دوره‌های گذشته ۲.۵ برابر شده است لذا نیازمند تامین مجدد شن و نمک در طرح راهداری زمستانی امسال هستیم.

رجایی بیان کرد: در جریان راهداری زمستانی امسال ۷۳۳ راهدار با استفاده از ۵۳۴ دستگاه خودروی سبک و سنگین در قالب ۷۲ گروه در ۷۲ نقطه از راه‌های استان خراسان رضوی مستقر شده‌اند.

انتهای پیام//م.ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.