کلاهبرداران اینترنتی در تویسرکان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان گفت:دو کلاهبردار اینترنتی در این شهرستان دستگیر شدند و ۱۰ مورد کلاهبرداری کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سرهنگ معصومی,فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان گفت: در پی شکایت چند شهروند با موضوع کلاهبرداری اینترنتی از آن‌ها در شهرستان تویسرکان، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس فتای این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: با اطلاعاتی که مال باختگان از روش کلاهبرداری در اختیار مأموران قرار دادند و با به کارگیری شگرد‌های پلیسی، دو نفر که اقدام به کلاهبرداری اینترنتی می‌کردند، شناسایی و دستگیر شدند و مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال به مال باختگان تحویل شد.

معصومی بیان کرد: در بررسی‌ها مشخص شد، کلاهبرداران با این شیوه و شگرد که فرد مالباخته برنده جایزه شده است او را به پای خودپرداز می کشاندند و با شگرد‌های خاص مبالغ داخل کارت آن‌ها را خالی می‌کردند.

او تصریح کرد: شیوه دیگر کلاهبردارن این بوده که با قیافه و ظاهری موجه در کنار عابر بانک‌ها به کمین نشسته و وقتی فرد سالخورده‌ای قصد گرفتن پول از خودپرداز را داشته است با چاپلوسی کارت را از او گرفته و مبلغ مورد نظر شخص سالخورده را از خودپرداز دریافت و به جای دادن کارت به آن شخص، کارت دیگری را به او تحویل میدادند و با داشتن رمز کارت، کل مبلغ کارت را خالی می‌کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان همچنین با اشاره به اینکه این افراد ۱۰ مورد کلاهبرداری انجام داده اند، با هشدار به شهروندان در استفاده از خوپرداز و اطمینان نکردن به هیچ غریبه ای، تاکیدکرد: پلیس با این هنجارشکنان و شیادان مقابله خواهد کرد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.