فراق آیدین نیکخواه بهرامی ۱۳ ساله شد

امروز سیزدهمین سالگرد درگذشت آیدین نیکخواه بهرامی ستاره فقید بسکتبال ایران است.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز سیزدهمین سالی است که آیدین نیکخواه بهرامی یکی از بهترین های بسکتبال ایران را از دست داده ایم. بازیکنی که عملکرد بسیار خوبی در تیم ملی بسکتبال ایران داشت اما دست تقدیر خیلی زود این بازیکن ارزشمند را از ما گرفت.

آیدین نیکخواه بهرامی ۱۶ بهمن ۱۳۶۰ در تهران به دنیا آمد. او درخط حمله و پست ‌های ۲ و ۳ فعالیت داشت و سابقه حضور در باشگاه بسکتبال صباباتری در لیگ برتر بسکتبال ایران را هم داشت.

او نقش بزرگی در قهرمانی تیم ملی بسکتبال ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا ۲۰۰۸ و به دست آوردن سهمیه المپیک پکن داشت. برادر او صمد نیکخواه بهرامی نیز عضو و کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران است.

آیدین نیکخواه بهرامی ۷ دی ۱۳۸۶، در حالی که به همراه نامزد خود عازم خانه پدری خود در نوشهر بود، در یک حادثه رانندگی در منطقه کمربندی نمک آبرود به نوشهر در اثر جراحات ناشی از برخورد خودروی شخصی‌اش به گارد ریل کنار جاده درگذشت.

در سال ۱۳۸۷ زمانی که تیم ملی بسکتبال ایران با تیم باشگاهی یوتا جاز بازی دوستانه داشت، در بین دو نیمه رئیس باشگاه یوتاجاز (رندی ریگبی) پیراهن شماره ۸ یوتا جاز، که نام آیدین نیکخواه بهرامی روی آن نوشته شده بود را به او اهدا کرد. پیراهن شماره ۸ یوتا جاز با نام بازیکن افسانه‌ای "درون ویلیامز" گره خورده‌ است.


بیشتر بخوانید

ورزشکاران مشهوری که در جوانی و به طور ناگهانی درگذشتند + تصاویر


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۹ ۰۸ دی ۱۳۹۹
خدا رحمتش کنه
اللهم اغفر المومنین والمومنات به حق فاطمه زهرا که این ایام شهادت این خانوم بزرگواره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۰۷ دی ۱۳۹۹
خدا رحمتش کنه .
Iran (Islamic Republic of)
...
۲۲:۰۵ ۰۷ دی ۱۳۹۹
روحش شاد . واقعاااااا حیف ... خداوند به خانواده ایشان ، صبر و آرامش بدهد .
آخرین اخبار