در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

خلاقیت هنرمندان در جشنواره تئاتر سردار آسمانی شگفت‌انگیز بود

بازبین بخش خیابانی جشنواره سردار آسمانی استقبال و خلاقیت هنرمندان در این رویداد را قابل‌توجه دانست.

فاطمه رادمنش بازبین بخش تئاتر خیابانی جشنواره سردار آسمانی، در گفت و گو با خبرنگار حوزه تئاتر  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره استقبال از این رویداد هنری گفت: استقبال از دومین دوره جشنواره خارج از حد تصورم بود و جای خوشحالی است که علاقه برای تولید آثار نمایشی درباره سردار سلیمانی در میان هنرمندان تئاتر این‌قدر زیاد است.

وی اظهار کرد: اگرچه خیلی از نمایش‌ها به دلیل شرایط موجود و ویروس کرونا به جشنواره نرسیدند، اما آثار نمایشی بسیار زیادی مورد بررسی قرار گرفتند و شاهد تولیدات  بسیار خوبی بودیم.

بازبین بخش تئاتر خیابانی جشنواره سردار آسمانی با اشاره به خلاقیت و نوآوری‌های هنرمندان در خلق آثار بیان کرد: من فکر می‌کنم آنچه در زمان جشنواره اجرا خواهد شد، نسبت به آنچه در بازبینی شاهد بودیم رشد هفتاد درصدی خواهد داشت و در دوره‌های بعد قوی‌تر از این دوره خواهد بود.

وی افزود: در این جشنواره شاهد ارائه آثاری از هنرمندان جوان بودیم که به‌خوبی با تئاتر خیابانی آشنایی داشتند و توانسته بودند نمایش‌های پرمحتوایی با مضمون جشنواره تولید کنند.

رادمنش درباره نقش جشنواره در ترغیب هنرمندان برای افزایش تولیدات نمایشی تاکید کرد: جشنواره و حمایت‌ها تاثیر زیادی در خلق آثار هنری دارد. همچنین اتفاقاتی چون انتشار فراخوان سومین دوره جشنواره تا فروردین‌ماه و بررسی زودهنگام آثار متقاضیان و حمایت از تولیدات جدید در افزایش سطح کیفی آثار تاثیرگذار خواهد بود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.