عرضه گوشی‌های تاشوی شیائومی در سال آینده

شرکت شیائومی در سال آینده از سه گوشی هوشمند تاشوی خود رونمایی می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نظر می رسد سال ۲۰۲۱ سال تلفن های هوشمند تاشو باشد. این در حالی است که شرکت سامسونگ قبلا به معرفی چندین گوشی تاشو برای سال آینده اشاره کرده است و حالا خبرها حاکی از این است که شرکت شیائومی در حال عرضه سه گوشی تاشو برای سال آینده میلادی است. گفتنی است این خبر از طرف شرکت منتشر نشده است بلکه از طریق راس یانگ مدیرعامل شرکت Display Supply توئیت شده است.

شیائومی در رقابت با سامسوسنگ و ال جی در ساخت گوشی‌های تاشو

شواهد گویای این است که شرکت شیائومی در سال آینده گوشی تاشو خود را زودتر از هر محصول دیگری راه اندازی می‌کند چرا که گزارش‌ها حاکی از این است که از اوایل سال جاری این شرکت درحال سفارش صفحه نمایش سامسونگ و ال جی برای نوع طراحی تاشو است. یانگ در توئیتی جداگانه ، اشاره کرد که سامسونگ همچنین می تواند Galaxy Z Fold 3 خود را که نام آن هنوز نهایی نشده است ، با اندازه صفحه نمایش کوچکتر از مدل قبلی خود ، Galaxy Z Fold 2 ، راه اندازی کند.

عرضه گوشی‌های تاشو شیائومی در سال آینده

وی اضافه کرد که صفحه نمایش اصلی از ۷.۵۹ اینچ به ۷.۵۵ اینچ کوچک می شود، در حالی که نمایشگر خارجی آن در مقایسه با ۶.۲۳ اینچی Z Fold 2 فعلی ۶.۲ اینچ خواهد بود. شایان ذکر است که سامسونگ قبلاً تأیید کرده است که قابلیت تاشو بودن از لوازم جانبی S Pen پشتیبانی خواهد کرد. بر اساس گزارش‌ها، Galaxy S21 Ultra از قلم S-Pen پشتیبانی می کند. علاوه بر این ، یانگ می گوید که Galaxy Z Flip 3 و Galaxy Z Flip Lite دارای صفحه نمایش کمی بزرگتر ۶.۷۰ اینچی به همراه نمایشگر ۱۲۰ هرتز هستند. به همین ترتیب ، Galaxy Z Flip 3 با فناوری LTPO ارائه خواهد شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.