معرفی خودرو؛

معرفی میتسوبیشی اکلیپس کراس ۲۰۲۲ به بازار

میتسوبیشی اکلیپس کراس ۲۰۲۲ خودرویی شاسی بلند جمع و جور است که از لحاظ ظاهری خودرویی اسپرت به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  میتسوبیشی اکلیپس کراس ۲۰۲۲ خودرویی شاسی بلند جمع و جور است که از لحاظ ظاهری خودرویی اسپرت به شمار می رود. عملکرد جاده‌ای این خودرو بسیار آرامتر از آنچه ظاهر برونگرا آن را نشان می‌دهد، است. همه مدل‌ها به صورت استاندارد با یک موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ ۱۵۲ اسب بخار ارائه می‌شوند که شتاب صرفاً کافی را ارائه می‌دهد.

 کابین کراس بسیار جادار است، اما تزئینات داخلی آن شباهتی به خودروهای جادار دیگر مانند مزدا CX-۵، تویوتا RAV۴ و فولکس واگن تیگوان مطابقت ندارد. پس از طراحی مدل ۲۰۲۱، میتسوبیشی در طراحی اکلیپس کراس تجدیدنظرهایی کرده است که شامل طراحی های مدرن جلو و عقب است.

کابین اکلیپس کراس برخی از به روزرسانی‌ها را نیز به صورت یک صفحه نمایش لمسی سرگرمی جدید ۸.۰ اینچی دارد  که برای استفاده راحت‌تر هنگام رانندگی، به راننده نزدیک می‌شود. کنترلر تاچ پد که در سیستم قدیمی آن وجود داشت حذف شده است. روکش چرم خاکستری جدید نیز در دسترس است، اما میتسوبیشی برای سال ۲۰۲۲ هیچ تغییری مکانیکی در اکلیپس کراس ایجاد نکرده است.

///

این خودرو در ۲  مدل SE و LE  طراحی شده است که در نوع SE بهترین ویژگی‌ها تعبیه شده است و مقداری از نظر قیمتی گران تر از مدل LE است.  چرخ جلو در مدل SE استاندارد است، اما می‌توان با پرداخت هزینه اضافی، چهار چرخ را نیز مجهز به این امکان کند. 

این خودرو چهار سیلندر توربوشارژ، رانندگی هیجان انگیزی را فراهم می کند، قادر است در مدت زمان ۸.۶ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد. موتور متغیر با گیربکس اتوماتیک متغیر مداوم (CVT)، موتور قدرت را به راحتی ارائه می‌دهد.  صدای موتور با افزایش گاز، بیشتر می شود و با افزایش سرعت هیجان بیشتری را به ارمغان می آورد.

///

جدیدترین محصول میتسوبیشی از نمای پشت متحول شده است و شباهت چندانی با مدل ۲۰۲۰ ندارد. حجم‌دهی بدنه برای درپوش صندوق اکلیپس کراس ۲۰۲۲، ساده‌تر از نمونه‌ی قبلی است و چراغ‌های سه‌وجهی با کشیدگی تا نزدیکی سقف، جای‌گزین مدل پیوسته شده‌اند. نمای عقب این خودرو، فقدان ادوات پلاستیکی در سپر جلو را جبران کرده است و حالتی ساده با ترکیبی ارزان ‌قیمت دارد.

 سیستم تعلیق اکلیپس کراس به وضوح برای راحتی تنظیم شده و  فرمان دقیق و سبک است. نتایج صرفه جویی در مصرف سوخت کاملاً قابل توجه نیست. سازمان حفاظت محیط زیست می‌گوید اکلیپس کراس قرار است در شهر بهتر از رقبای خود عمل کند.

///

ES پایه - تنها نوع پیشرانه جلو - تخمین زده می‌شود کمی بهتر باشد. اکلیپس کراس تخمین بزرگراه EPA خود را در آزمایشات واقعی با عملکرد ۲۶ مگا پیکسل تایید کرد. فضای داخلی اکلیپس کراس با توجه به قیمت مناسب تعجب آور است. صندلی‌ها با پارچه‌ای شیک و بادوام پیچیده شده اند.

اکلیپس کراس فضای بار کافی برای یک خانواده کوچک را دارد.اکلیپس کراس در کشور‌های ناحیه آسیا و استرالیا عرضه می‌شود. آستانه قیمت این کراس‌اور، ۲۴ هزار دلار است و امکانات معمول مثل نمایشگر لمسی ۸ اینچ و رینگ اسپرت ۱۷ اینچ دارد. در بازار جهانی، کراس‌اور‌های بزرگ‌تر و قدرتمندتر، مثل تویوتا راو۴، نیسان ایکس‌تریل و هیوندای توسان و سانتافه با آستانه قیمت ۲۵ تا ۳۰ هزار دلار قابل خرید هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۶:۰۴ ۰۶ دی ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
باید روی تیتر خبر اینگونه خودروها و مسکنهای بزرگ و خوب و لوازم خانگی استاندارد خوب و گران قیمت بنویسید فقط ثروتمندان نگاه کنند نه نیازمندان و بینوایان چون جز غصه و حسرت براشون هیچ منفعت و سودی نداره و براشون میشه آرزوهای محال دست نیافتنی شب خوابهای بد و کابوس می بینند اذیت میشن فشارخونشونم میره بالا و یهو خدای نکرده سته مغزی و قلبی رو می زنند به نیازمندان فقط لگنها و گاریها و فرغونهای گران قیمت غیر استاندارد رو نشون بدهید شاید بتونن دست دهمش رو به صورت از دم قسط طولانی مدت اقساطی بخرن از یک صاحب مرده ایی !!! انحصار دیکتاتوری خودروسازی داخلی باید برای همیشه شکسته شود تا همه مردم بتوانند خودروهای استاندارد خوب را با سلیقه های متفاوتشان در بازار خودرو فروشان ارزان قیمت و با پرداخت چند قسط کم از حقوق و درآمد اندکشان در کوتاه مدت بخرن و صاحبش شوند.
والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
Iran (Islamic Republic of)
اا
۱۵:۰۶ ۰۶ دی ۱۳۹۹
ای داد وبیداد
آخرین اخبار