معرفی خودرو؛

شاسی بلند پرچم دار نیسان آرمادا مدل 2021 به بازار می آید

خودور آرمادا ۲۰۲۱ که یک فیس لیفت شاسی بلند و پرچمدار نیسان است اکنون مدرن‌تر، قوی‌تر و ایمن‌تر از قبل شده است.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، نیسان آرمادا بر اساس پلتفرمی ساخته شده است که قدمت آن به یک دهه کامل باز می‌گردد.  آرمادا ۲۰۲۱ یکی از جالب‌ترین، نرم‌ترین و ساکت‌ترین وسایل نقلیه در بازار است و بر اساس نیسان پاترول ساخته شده است، این خودرو از یک شاسی قوی و سیستم چهار چرخ محرک برخوردار است، با توجه به سیستم تعلیقی که دارد، می تواند به صخره‌های سنگی، رودخانه‌ها و آبراهه‌ها سفر ‌کند.

 آرمادا ۲۰۲۱  خودرویی متفاوت با نمونه قبلی است، طراحی کاپوت مرتب‌تر بوده و  ظاهری متفاوت دارد. در قسمت زیرین سپر نیز شاهد تریم متالیکی هستیم که دور قاب چراغ‌های مه شکن آپشنال نیز به کار رفته اند. در قسمت عقب، تغییرات به گرافیک جدید چراغ‌ها و سپر به روزرسانی شده محدود می‌شود.

به روزرسانی در قسمت عقب کمی موفق است، چراغ‌های عقب دارای چراغ های LED هستند. این شاسی بلند در دوران سال ۲۰۱۷، دارای لوازم الکترونیکی کاملاً منسوخ شده در داخل بود، با یک صفحه نمایش لمسی نسبتاً کوچک ۸.۰ اینچی که یک سیستم اطلاعات و سرگرمی قدیمی را به نمایش می‌گذارد که نه Apple CarPlay و نه Android Auto داشت.

به رخ کشیدن عظمت نیسان در آرمادا 2021

 آرمادا ۲۰۲۱ این تنظیمات قدیمی را حذف کرده و اکنون این خودرو جدید مجهز به نمایشگر استاندارد ۱۲.۳ اینچی با Wi-Fi، CarPlay بی سیم و Android Auto سیم دار است، صفحه اطلاعاتی کاملاً استاندارد ۷.۰ اینچی در خوشه ابزار نیز اضافه شده است. خریداران تریم SL می‌توانند نسخه Midnight Edition را با رگه‌های تیره در بدنه سفارش دهند.

به رخ کشیدن عظمت نیسان در آرمادا 2021

دریچه‌های تهویه مطبوع و پانل کنترل آب و هوا بسیار بصری‌تر در زیر سیستم سرگرمی ظاهر می‌شوند. کمی پایین‌تر یک پد شارژ بی سیم، کنترل ترمز تریلر و پورت‌های USB-A و USB-C قرار دارند. بیشتر به روزرسانی‌های آرمادا ۲۰۲۱  عمیق است، این خودرو مجهز به ۵.۶ لیتری V۸ است که ۴۰۰ اسب بخار و ۴۱۳ پوند فوت نیرو تولید می‌کند. این در حالی است که پیشرانه مذکور در مدل قبلی، ۳۹۰ اسب بخار قدرت و ۵۳۴ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند.

به رخ کشیدن عظمت نیسان در آرمادا 2021

یک گیربکس هفت سرعته اتوماتیک قدرت انتقال روان را به چرخ‌های عقب یا یک جعبه انتقال چهار چرخ متحرک تمام وقت می‌دهد که گشتاور را از طریق بسته‌های کلاچ به جلو و عقب تقسیم می‌کند. مدل‌های چهار چرخ محرک نیز دارای دنده کم برد هستند. مدل جدید شاسی بلند قدرتمند نیسان از سیستم ایمنی Safety Shield ۳۶۰ بهره می‌برد. افزون بر این، کروزکنترل فعال، هشدار تصادف از جلو و هشدار ماندن در خط نیز از ویژگی‌های ایمنی نیسان آرمادا ۲۰۲۱ به شمار می‌روند.

به رخ کشیدن عظمت نیسان در آرمادا 2021

مشتریان می‌توانند این شاسی بلند نیسان را به شکل محرک عقب یا چهار چرخ محرک سفارش دهند که مدل‌های چهار چرخ محرک به شکل استاندارد از حالت‌های اتوماتیک، ۴ HI و ۴ LO برخوردارند. همچنین این خودرو به شکل استاندارد از پکیج ایمنی Safety Shield ۳۶۰ نیسان بهره می‌برد که شامل سیستم‌هایی، چون هشدار برخورد جلو، دستیار حفظ حرکت میان خطوط و کروز کنترل تطبیقی می‌شود. این خودرو از ژانویه ۲۰۲۱ در بازار آمریکا به فروش خواهد رسید.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار