بسته اخبار حوادث امروز ششم دی ماه ۹۹؛

افشای راز قتل دختر ۱۵ ساله در خانه راننده مسافر/ نقشه عجیب یک زن برای دزدی

مهم‌ترین حوادث امروز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مهم‌ترین حوادث امروز (شنبه ششم دی ماه سال ۹۹) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.


پستچی‌های قلابی، ۲ بار زنگ می‌زدند!

اعضای یک باند زورگیری از پیرزنان در حالی با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی به دام افتادند که از دو سال قبل و در پوشش مامور پست اقدام به زورگیری‌های وحشتناک می‌کردند.


اشک‌های یک مال باخته!

پیرمرد که دچار بیماری پارکینسون بود در حالی که با دستانی لرزان گزارش پلیس ۱۱۰ را به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری نشان می‌داد، درباره ماجرای سرقت باتری پرایدش توضیحاتی ارائه داد.


زن و شوهر میوه فروش سرکرده باند کلاهبرداری

اعضای باند ۷ نفره با اجاره یک مغازه میوه فروشی و با استفاده از دستگاه اسکیمر اقدام به کپی اطلاعات کارت بانکی تعدادی از شهروندان کرده و حدود ۱۰ میلیارد ریال از این طریق کلاهبرداری کرده بودند.


معمای ناپدید شدن ۱۵ ساله یک زن

همزمان با افشای راز قتل دختر ۱۵ ساله در خانه راننده مسافر بر این بار احتمال دست داشتن این مرد جنایتکار در ماجرای ناپدید شدن یک زوج جوان در دستور کار پلیس قرار گرفت.


سرقت از خانه پدری به خاطر جواب منفی به خواستگار

دختر جوان وقتی با جواب منفی خانواده‌اش برای ازدواج با پسر مورد علاقه‌اش رو‌به‌رو شد برای انتقام از آن‌ها دست به سرقت ۴۰۰ میلیون تومانی زد.


ماجرای قتل مردی به خاطر۳۰ کیلو تریاک

حکم قصاص مردی که متهم است با همدستی سه نفر دیگر مردی را به خاطر اختلاف حساب در خرید و فروش مواد مخدر به قتل رسانده، در حالی از سوی دیوان عالی کشور نقض و به شعبه هم عرض فرستاده شده که تنها یکی از متهمان دستگیر شده است.


ترفند عجیب یک زن برای دزدی!

زن ۴۶ ساله‌ای که به اتهام سرقت دستگیر شده بود؛ درباره سرگذشت خود به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری توضیحاتی ارائه داد.


انتهای پیام/

برچسب ها: قتل ، کلاهبرداری ، سرقت ، تصادف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار