طرح‌ مدیریت زیست بومی تالاب‌های مُند، دیر نخیلو و نایبند بررسی شد

طرح‌های مدیریت زیست بومی تالاب‌های مُند، دیر نخیلو و نایبند در نخستین نشست گروه کاری محیط زیست و آمایش سرزمین استان بوشهر مطرح و بررسی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، نخستین جلسه گروه کاری محیط زیست و آمایش سرزمین استان بوشهر به ریاست رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و دبیری اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر با حضور ادارات مرتبط در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد.

علی درویشی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر در این جلسه گفت: گروه کاری محیط زیست و آمایش سرزمین استان بوشهر با تصویب شورای برنامه ریزی استان برای بررسی مشکلات زیست محیطی استان و تطبیق طرح‌ها با سند آمایش سرزمین تشکیل شده است و در این گروه کاری مهم‌ترین مسائل زیست محیطی استان بررسی خواهد شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر نیز عنوان کرد: گروه کاری محیط زیست و آمایش سرزمین استان به عنوان زیرمجموعه شورای برنامه ریزی استان تشکیل شده است و مسائل زیست محیطی به ویژه تطابق طرح‌های توسعه‌ای با سند آمایش سرزمین و تحقق مفهوم توسعه پایدار در آن بررسی خواهد شد.

فرهاد قلی نژاد  افزود: امید است این گروه کاری با بررسی کارشناسی بیشتر طرح‌های بزرگ صنعتی استان زمینه ساز تصمیم گیری‌های اصولی و مبتنی بر اصول توسعه پایدار باشد و مسائل مهم زیست محیطی استان در این کارگروه برای اقدامات لازم مطرح شود.

در اولین نشست گروه کاری محیط زیست و آمایش سرزمین استان بوشهر طرح‌های مدیریت زیست بومی تالاب‌های مُند، دیر نخیلو و نای بند مطرح و بررسی شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.