فراخوان تأسیس مرکز اجتماع درمان مدار در البرز

مؤسسات و اشخاص حقوقی و حقیقی واجد شرایط به منظور تاسیس مرکز اجتماع درمان مدار در البرز از تاریخ ششم دی ماه ۱۳۹۹ به مدت ۱۰روز دعوت به همکاری می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، روابط عمومی بهزیستی البرز اعلام کرده است؛ معاونت توسعه و پیشگیری بهزیستی استان البرز در نظر دارد به منظور بهبود کیفیت خدمات رسانی در حوزه‌ی درمان و بازتوانی اعتیاد اقدام به تأسیس مراکز درمان بلند مدت اقامتی و کوتاه مدت روزانه‌ی اجتماع درمان مدار (TC) ویژه‌ی مردان در شهرستان‌های تابعه استان البرز (کرج، فردیس، ساوجبلاغ) کند.

به همین منظور از مؤسسات و اشخاص حقوقی و حقیقی واجد شرایط به منظور تاسیس مرکز TC از تاریخ ششم دی ماه ۱۳۹۹ به مدت ۱۰روز دعوت به همکاری می کند.

شرایط عنوان شده برای این همکاری به شرح ذیل است:

- دارای توانمندی اقتصادی بوده و به منابع دولتی وابستگی نداشته باشد.

- هیچ گونه وابستگی سیاسی و حزبی و اهداف انتفاعی نداشته باشد.

- سابقه فعالیت مثبت و موثر در حوزه‌ی پشگیری، درمان و بازتوانی اعتیاد داشته باشد.

- فعالیت مؤسسان براساس دستورالعمل‌های سازمان بهزیستی کشور باشد.

متقاضیان می‌توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر به واحد معاونت پیشگیری بهزیستی شهرستان مربوطه مراجعه کنند.

در مرکز TC یا همان مرکز اجتماع درمان مدار، معتادانی که دوره سم‌زدایی را با موفقیت طی کرده اند اما هنوز استعداد بازگشت به سوء مصرف مواد مخدر بعد از درمان های اولیه را دارند با یک برنامه نظام‌ یافته نظارتی و اقامتی، تحت حمایت قرار می‌گیرند. در این مرکز با رویکرد اجتماع درمان مدار، از طریق ایجاد تغییرات کلی در شیوه زندگی فرد معتاد به او در طی کردن راه بهبودی و ترک اعتیاد کمک می‌شود.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.