فرمان قرنطینه تمامی مسافرانی که از انگلیس به نیویورک می‌روند

شهردار نیویورک از قرنطینه شدن تمامی مسافرانی که از انگلیس به مقصد این شهر می‌آیند، خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه گاردین، شهردار نیویورک در سخنانی از فرمان قرنطینه اجباری تمامی مسافرانی خبر داد که از انگلیس عازم این شهر می‌شوند.

«بیل دو بلازیو» در سخنانی با اعلام این خبر افزود نمایندگان شهردار به هتل‌ها و خانه‌های افرادی که از انگلیس آمده اند، اعزام می‌شوند تا اطمینان حاصل شود که آن‌ها قرنطینه دو هفته‌ای را به اجرا در آورده اند یا خیر.

تصمیم دو بلازیو پس از آن انجام می‌شود که دانشمندان موفق شدند گونه‌ای جدید از کرونا را در انگلیس کشف کنند که شیوع فراوان تری دارد.

طبق اعلام شهردار نیویورک، هرکسی که از نیویورک می‌آید، صرف نظر از اینکه از کجا به این شهر سفر کرده، باید فرم‌های اطلاعاتی را همراه با اطلاعات تماس شان، علاوه بر اینکه کجا اقامت دارند را پر کنند. این مسافران سپس فرمان قرنطینه را از طریق پست الکترونیکی تأیید شده خود دریافت می‌کنند. مسافرانی نیز که الزامات قرنطینه را را رعایت نکنند، با جریمه‌ای برابر با هزار دلار برای هر روز مواجه می‌شوند.

بیل دو بلازیو در ادامه افزود: اگر شما از قرنطینه پیروی نکنید، افراد دیگر را در این شهر به خطر می‌اندازید؛ همچنانکه ما در حال مبارزه موج دوم کرونا هستیم.

گفتنی است سخنگوی وزارت امور خارجه چین امروز پنج شنبه اعلام کرد: پکن تمامی پرواز‌های مستقیم از چین به انگلیس و بالعکس را به حال تعلیق در آورده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه چین اعلام کرد: پکن پس از بررسی‌های بیشتر تصمیم گرفته است تا همه پرواز‌ها به انگلیس و از این کشور را به دلیل شیوع نوع جدید ویروس کرونا به حال تعلیق درآورد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار