بازیکنانی که می‌توانستند در فوتبال بهترین باشند، اما موفق نشدند

بازیکنان بزرگی در دنیای فوتبال وجود دارند که تنها در مقطعی عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشته‌اند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در دنیای فوتبال بازیکنان بزرگی وجود داشته اند که به علت درخشش در مقطعی از دوران فوتبالی خود، می‌توانستند به بازیکنانی هم تراز با ستارگانی مانند (کریستیانو رونالدو و مسی) تبدیل شوند، اما هر کدام به دلیلی نتوانسته‌اند این ثبات را در دوران فوتبال خود ادامه دهند و به بازیکنان بزرگی در تاریخ فوتبال تبدیل شوند.

به ۶ نفر از بازیکنانی که می‌توانستند ستارگان بزرگی در دنیای فوتبال شوند، اما در این امر موفق نبوده‌اند، اشاره خواهیم کرد.

۱. الکساندر پاتو

این مهاجم برزیلی از لیگ فوتبال این کشور به میلان ایتالیا انتقال پیدا کرد. پاتو در ۲ فصل اول حضور خود در میلان عملکرد درخشانی داشت، اما  نتوانست این عملکرد را ادامه دهد و هر چه از زمان حضور او در این تیم گذشت سطح فنی او نیز پایین‌تر ‌آمد.

۲. روبینیو

روبینیوی برزیلی که سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌های رئال مادرید و میلان را نیز دارد، علی رغم توانایی فنی بالا، به دلیل رفتار‌های غیر ورزشی خود در خارج از مستطیل سبز، هیچ وقت نتوانست به آن سطحی که باید در فوتبال دست یابد.

۳. سباستین جووینکو

مصدومیت‌های متوالی اجازه نداد که این ستاره ریز نقش بتواند توانایی‌های خود را در تیم ملی ایتالیا و همچنین تیم فوتبال یوونتوس نشان دهد و به بازیکنی بزرگ در جهان تبدیل شود. جووینکو در حال حاضر در تیم الهلال عربستان بازی می‌کند.

۴. بویان کرکیچ

این مهاجم اسپانیایی یکی از بزرگترین امید‌های لاماسیا و تیم ملی اسپانیا بود، اما به دلیل انتظارات فراوان و فشار‌هایی که نسبت به عملکرد او وجود داشت، هیچ وقت نتوانست به سطحی که از او انتظار می‌رفت، برسد.

۵. آدریانو

آدریانوی برزیلی تمام شرایط جسمی و فنی برای تبدیل شدن به یکی از بهترین مهاجمان تاریخ را داشت؛ اما زندگی نامناسب او خارج از محیط ورزش، او را به یک مهاجم شکست خورده در تاریخ فوتبال تبدیل کرد.

۶. فدریکو ماچدا

از ماچدا در تیم فوتبال منچستریونایتد به عنوان رونالدوی بعدی نام برده می‌شد. او یکی از بزرگترین امید‌های سر الکس فرگوسن در دوران مربیگری خود بود، اما او هم نتوانست به درخشش خود در فوتبال ادامه دهد و اکنون در سری سی فوتبال ایتالیا بازی می‌کند.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۶ ۰۴ دی ۱۳۹۹
فان باستن ازهلند یادتان رفت (به علت مصدومیت ازدنیای فوتبال کنار رفت)
Netherlands
ناشناس
۲۲:۲۳ ۰۳ دی ۱۳۹۹
منو یادت رفت.خخ
آخرین اخبار