لوتار ماتئوس:

هالند آماده است که دورتموند را ترک کند

لوتار ماتئوس، اسطوره فوتبال آلمان به تمجید از مهاجم نروژی تیم فوتبال دورتموند پرداخت و عنوان کرد که او به زودی دورتموند را ترک خواهد کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان لوتار ماتئوس، اسطوره و کاپیتان سابق تیم فوتبال بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان در مصاحبه‌ای درباره ارلینگ هالند، مهاجم جوان تیم فوتبال دورتموند عنوان کرد: عملکرد مثبت هالند در بوندسلیگا و تیم فوتبال دورتموند کاملا مشخص است و فکر می‌کنم او آماده ترک دورتموند است. ما به داشتن چنین بازیکنی در بوندسلیگا افتخار می‌کنیم.

او ادامه داد: هالند تنها ۲۰ سال دارد و در این سن به یک ماشین گلزنی تبدیل شده است. او مهاجمی است که ضمن گلزنی در تیم  برای سایر بازیکنان تیم نیز ایجاد موقعیت گل می‌کند. هالند در دورتموند مانند لواندوفسکی در بایرن مونیخ است. او می‌تواند به تنهایی نتیجه یک مسابقه را تغییر دهد، هالند یک رهبر تمام عیار در تیم است.

او افزود: هالند یک بازیکن درجه یک است و این را باشگاه‌های برتر اروپا مانند رئال مادرید نیز می‌دانند. به همین دلیل فکر می‌کنم این مهاجم نروژی در فصل آینده دورتموند را ترک خواهد کرد.

هالند در این فصل برای دورتموند در ۱۴ بازی و در تمام مسابقات ۱۷ گل به ثمر رسانده و عملکرد بسیار مطلوبی را از خود ثبت کرده است.

از تیم‌های منچستریونایتد، منچسترسیتی، یوونتوس و رئال مادرید به عنوان جدی‌ترین مشتری‌های هالند نروژی نام برده می‌شود.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار