بسته مجازی هنرمندان به تاریخ ۲ دی؛

اولیای دم با شروطی عجیب اما زیبا قاتل پسرشان را بخشیدند/ ساعد سهیلی: اگر پول دارید به حساب من بریزید

گزیده‌ای از پست‌های هنرمندان در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رصد زندگی شخصی و فعالیت هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد. با پیدایش شبکه‌های اجتماعی مختلف و دسترسی آسان به آن برای کاربران از طریق تلفن‌های همراه حالا این امکان فراهم شده است تا آن‌ها بتوانند از فعالیت‌های بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

این روز‌ها چهره هنرمند عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.


بیشتر بخوانید


در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت‌های هنرمندان سینما، تلویزیون و موسیقی در فضای مجازی را مشاهده کنید.

 

روزبه بمانی، خواننده موسیقی سبک پاپ که با تیتراژ سینمایی «لاتاری» به نام «کجا باید برم» به خوبی شناخته شد، با انتشار تصویری از خود در صفحه مجازی‌اش نوشت:

"واسه اینکه تنها یه شب حس کنم
یکیو توی خونه دارم برم
سر صبح تا کی دم رفتنم
چراغا رو روشن بذارم برم‌

واسه اینکه باور کنم خونه ای
به این خونه هر روز سر میزنم
شبا قبل از اینکه درو وا کنم
پر از بغض میشم در میزنم

واسه اینکه تنها نبینن منو
چقد میشه تنها تو بارون نرفت؟
از این چار دیواریِ لعنتي
مگه مي‌شه چن سال بیرون نرفت‌"

خواننده تیتراژ لاتاری

 

محمدرضا غفاری، بازیگر جوان سینما و تلویزیون که با فیلم سینمایی «رویای خیس» وارد عرصه بازیگری شد، در جدیدترین فعالیت مجازی‌اش تصویری از خود را به اشتراک گذاشت.

محمدرضا غفاری

 

نرگس آبیار، کارگردان شناخته شده سینما، با انتشار پستی در صفحه مجازی‌اش ماجرایی جالب از گذشت اولیای دم از قاتل پسرشان را منتشر کرد و نوشت:

"اسمی از اولیای دم نیامده اما خبر بخشش‌شان همه‌جا هست. قاتل پسر شان را از چوبه‌دار پایین کشیدند تا ۳۰ سال، روز عاشورا و ۲۷شهریور، روز قتل پسرشان ۳ نهال در مرکز اصلاح تربیت بکارد.
کار، بزرگی‌ست؛ کم هستند انسان‌هایی که از خون عزیزشان بگذرند و به فکر آشیانه پرنده‌ها باشند.
تصویری از اولیای دم ندیدم اما تصورش سخت نیست، لب‌های ترک دار، چشمانی که سال‌ها باریده و حالا خشک شده به سمت آسمان دور دور دور. حتما پرواز پرنده‌‌هاست که چشم‌های‌شان را می‌چرخاند.
اما ذهن‌شان هنوز دگیر پرنده‌هاست که باید آشیانه‌ای داشته باشد برای آرامش، خوابی راحت بی‌هراس از مرگ
روی درخت‌ها، شاخه‌هایی سبز و تنومند که هر سال باید بیشتر و بیشتر شوند
"

ماجرای جالب بخشش اولیای دم

 

احسان کرمی، بازیگر، مجری و گوینده شناخته شده به تازگی تصویری از خود را در صفحه شخصی‌اش به اشتراک گذاشته و از تغییرات کار و زندگی در دوران کرونا نوشته است.

"شوخى شوخى حدود ده ماه شد كه بدون اينكه روى صحنه تئاتر يا جلوى دوربين باشم هر روز ساعتها جلوى اين مستطيل جهان نما ميشينم و درس ميدم. از همين مسير دوستان زيادى در سراسر دنيا پيدا كردم كه تا الان از نزديك نديدمشون .دختران و پسران، مردان و زنانى كه شايد روز اول براى يادگرفتن اومده باشن اما خيلى هاشون بعدتر دوستان عزيز من ميشن.در همه اين هشت نه سال كه درس دادم همينطور بوده. اما تو اين ده ماه و احتمالا پس از اون تجربه هايى به دست ميارم و ايده هايى ميگيرم كه پيش از اين امكانش يا نبود يا كمتر بود. از اين بابت خوشحالم...
اما عجب روزگار غريبى قسمت ما شد نازنين...!
كى فكرشو ميكرد؟
"

روزمرگی های احسان کرمی

 

ارسطو خوش رزم، بازیگر جوان سریال «خانه امن» که در نقش محسن ایفای نقش می‎کند، با انتشار تصویری از خود در فضای مجازی نوشت:

"بعضی وقت ها نباید چیزی بیشتر از آنچه برایت نوشته اند را انجام بدهی ، اگر فراتر از آن بروی نشان می دهد دلقکی که این کار را می کند اسیر شهوت خودنمایی است . آدم مجبور نیست برای اینکه نشون بده هنوز می تونه کاری رو‌ انجام بده ، مدام خودش رو‌ تکرار کنه . همین که یک بار در عمرش اون کار رو کرده کافیه . قبلا اینکه مردم‌ درباره من چه بگویند نگرانم می کرد اما یاد گرفتم زیاد نگران نشوم ."

بازیگر سریال خانه امن

 

نجمه جودکی، مجری شناخته شده برنامه‌های تلویزیونی در تازه ترین فعالیت اینستاگرامی‌‌اش استوری تأمل برانگیز زیر را به اشتراک گذاشت.

استوری قابل تامل خانم مجری

 

ساعد سهیلی، هنرپیشه معروف سینمای ایران، با نگاهی طنزآلود، استوری زیر را در صفحه‎اش منتشر کرد.

استوری جدید ساعد سهیلی

 

 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۹ ۰۲ دی ۱۳۹۹
نجمه جودکی چقدر خودشو میگیره
آخرین اخبار