نحوه برگزاری امتحانات دانش آموزان در بهبهان مشخص شد

کارشناس مسئول امتحانات آموزش و پرورش بهبهان گفت: نحوه برگزاری امتحانات دی‌ماه دوره ابتدایی در این شهرستان اعلام شد.

خسرو کاظمی کارشناس مسئول امتحانات آموزش و پرورش بهبهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: طبق شیوه نامه ابلاغی، از دانش آموزان پایه‌های اول و دوم ابتدایی در دروس فارسی (خواندن و نوشتن) و ریاضی، آزمون عملکردی به صورت حضوری در مدرسه، با گروه بندی دانش آموزان و رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی به عمل می‌آید.

او افزود: ارزشیابی سایر دروس و پایه‌های تحصیلی دوره ابتدایی نیز طبق شیوه نامه بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جاری و بر مبنای ارزشیابی کیفی توصیفی خواهد بود.

کاظمی بیان داشت: بر اساس آنچه در شیوه نامه مذکور آمده است، در شرایطی که امکان حضور فیزیکی دانش آموزان مدارس روزانه دوره‌های اول و دوم متوسطه فراهم نباشد، ارزشیابی پیشرفت تحصیلی - تربیتی نوبت اول متوسطه اول، متوسطه دوم شاخه نظری، دروس عمومی، شایستگی‌های غیر فنی و پایه فنی شاخه فنی و حرفه‌ای و کاردانش، به صورت غیر حضوری با مسئولیت معلم و نظارت مدیر مدرسه انجام می‌شود.

کارشناس مسئول امتحات آموزش و پرورش بهبهان تصریح کرد: لازم به ذکر است که ارزشیابی دروس شایستگی‌های فنی شاخه‌های فنی و حرفه‌ای و استاندارد‌های مهارت شاخه کاردانش و دروس کار آموزی و کارورزی، به صورت تراکمی و حضوری با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی انجام می‌شود.

این مقام مسئول گفت: امتحانات پایه دوازدهم نیز در مدارس بزرگسالان و آموزش از راه دور به صورت نهایی و حضوری از  ۱۵ دی ماه با رعایت اصول بهداشتی انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.