معرفی خودرو؛

ورود پژو لمانز ۲۰۲۲ با ۶۷۰ اسب بخار به بازار

جزئیات مربوط به هایپرکار جدید پژو لمانز منتشر و نحوه عملکرد آن بیان شده است.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، پژو در سال ۲۰۲۲ با یک هایپرکار جدید ۶۷۰ اسب بخاری که از پیشرانه هیبریدی ساخته شده و حول یک موتور V۶ توربوشارژ ۲.۶ لیتری ساخته شده است، بازمی گردد. این سیستم در حدود یک موتور ۶۷۰ اسب بخاری توئین توربو ۲.۶ لیتری ۹۰ دسی بنزینی V۶ ساخته می‌شود که ۱۶۵ کیلوگرم وزن دارد و در پشت ماشین سوار می‌شود.

جزئیات مربوط به هایپرکار جدید پژو لمانز منتشر شده است. این شرکت قبلاً برای مسابقات خودرو طراحی می کرد و اکنون اطلاعات مربوط به پیشرانه هیبریدی قوی خود را فاش کرده است. این خودروساز فرانسوی گفته است که قصد ندارد یک نسخه جاده‌ای از هایپرکار را برای تأمین نیاز‌های همسان سازی بسازد.

پژو گفته است که در حال ساخت فقط یک نمونه اولیه ۱۰۰ درصدی از این خودرو مسابقه است و به همین دلیل نیازی نیست که آن را به یک مدل جاده‌ای ببندد تا نیاز‌های همگن سازی سری مسابقات را برآورده کند. پژو در حال بازگشت به گروه هایپرکار لمانز است که شرکت‌ها را ملزم به ساخت ۲۵ خودروی جاده‌ای می‌کند.

بازگشت هایپرکار پژو لمانز در سال ۲۰۲۲ با ۶۷۰ اسب بخار

این شرکت فرانسوی اولین جزئیات خودرویی را که قرار است سال آینده تولید کند، منتشر کرد و اکنون نحوه عملکرد این پیشرانه چهار چرخ محرک را بیان کرده است.

این سیستم در حدود یک موتور ۶۷۰ اسب بخاری توئین توربو ۲.۶ لیتری ۹۰ دسی بنزینی V۶ ساخته می‌شود که ۱۶۵ کیلوگرم وزن دارد و در پشت خودرو نصب می‌شود. این ترکیب با یک موتور الکتریکی که در جلوی خودرو نصب شده با قدرت ۲۶۸ اسب بخار، که از یک باتری ۹۰۰ ولت با چگالی بالا تأمین خواهد شد، کار کرده، همچنین این سیستم از جعبه دنده هفت سرعته استفاده می‌کند.

بازگشت هایپرکار پژو لمانز در سال ۲۰۲۲ با ۶۷۰ اسب بخار

فرانسوا کودراین، رئیس پیشرانه پروژه، گفت که یک توربو در نظر گرفته شده است، اما توربوی دوقلو مرکز ثقل پایین تری را ارائه می‌دهد و بهترین تجارت بین تکنولوژی، وزن، بسته بندی لوازم جانبی موتور، قابلیت اطمینان و عملکرد ​​است.

بازگشت هایپرکار پژو لمانز در سال ۲۰۲۲ با ۶۷۰ اسب بخار

قوانین جدید Le Mans حداکثر خروجی سیستم را ۶۷۰ اسب بخار تنظیم می‌کند، بنابراین  بسته به شرایط، این نیرو را از V۶ و موتور الکتریکی به روش‌های مختلف دریافت کند.  پژو فعلاً تصمیمی درباره چارچوب کاری الکتریکی و ایده‌ی زنجیره کشش هیبریدی نگرفته است. تمامی بخش‌های فنی و اسپورت پژو در توسعه این فاز‌ها دخیل خواهند بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار