مدیرکل اداره کل امور اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری مطرح کرد؛

آخرین وضعیت ارائه تسهیلات رفاهی به بازنشستگان کشوری

مرتضایی فرد درباره آخرین جزئیات ارائه تسهیلات رفاهی به بازنشستگان کشوری توضیحاتی داد.

محمود مرتضایی فرد مدیرکل اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین جزئیات ارائه تسهیلات رفاهی به بازنشستگان کشوری، اظهار کرد: برای بازنشستگان کشوری تسهیلات رفاهی در نظر گرفته شده که یکی از آن‌ها ارائه تخفیف ۱۲.۵ درصدی محصولات پگاه است.

مدیرکل اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به اینکه یکی دیگر از تسهیلات ارائه تخفیف ۲۱ درصدی کفش ملی برای بازنشستگان است، ادامه داد: بازنشستگان کشوری می‌توانند از تمامی فروشگاه‌های کفش ملی با تخفیف ۱۲ درصدی خرید کنند.

مرتضایی فرد تصریح کرد: تفاهم نامه‌ای با ایرانگردی و جهانگردی داشتیم و بازنشستگان می‌توانند با ۵۰ درصد تخفیف و پرداخت قسطی خدمات دریافت کنند و تمامی هماهنگی‌های لازم انجام شده است.


بیشتر بخوانید


وی افزود: در حال حاضر به دلیل شیوع کرونا خیلی تشویق نمی‌کنیم، اما بازنشستگان در صورت مراجعه می‌توانند خدمات دریافت کنند.

مدیرکل اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری بیان کرد: تمامی خدمات فوق فقط از طریق کارت حقوق بازنشستگان امکان پذیر است و نیاز به هیچ اقدامی از سوی بازنشستگان نیست. هنگامی که بازنشستگان به فروشگاه‌های مربوطه مراجعه کنند با تخفیف می‌توانند از تسهیلات بهره‌مند شوند و این اقدام برای حفظ شأن و منزلت بازنشستگان است.

وی درباره کارآیی کارت‌های منزلت گفت: سیاست صندوق بازنشستگی کشوری همواره به این صورت بوده که تمامی خدمات از طریق یک کارت واحد ارائه شود.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار