توزیع بسته‌های معیشتی در محدوده شمال‌غرب شیراز

بالغ بر ۸۰۰ بسته یلدایی و معیشتی از سوی جامعه زنان و حوزه‌های تابعه خواهران ناحیه محمد رسول‌الله (ص) سپاه شیراز بین نیازمندان شیراز توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله (ص) شیراز در مراسم قدردانی از کادر درمانی مرکز بهداشت شهرک قمشه و درمانگاه بوستان شیراز، از توزیع بیش از ۸۰۰ بسته یلدایی و معیشتی توسط جامعه زنان و حوزه‌های تابعه خواهران این ناحیه از سپاه بین نیازمندان خبر داد.

سرهنگ بنایی، لزوم قدردانی از جامعه پرستاران به عنوان بخشی مهم از مدافعان سلامت را یادآور و متذکر شد که پرستاران با فداکاری بی نظیر در مسیر سلامت مردم و حفاظت آنان در برابر بیماری کرونا، تلاش کرده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله (ص) شیراز گفت: طرح شهید سلیمانی نیز با همکاری بسیج و مراکز درمانی در سه محور با همراهی تیم‌های سلامت، نظارت و پشتیبانی و حمایت، در منطقه شمالغرب شیراز اجرایی شده است.

بنایی با اشاره به توزیع اقلام یلدایی و معیشتی، گفت: این اقلام توسط بسیج خواهران تهیه شده و شامل مایحتاج ضروری، نظیر برنج، ماکارونی، روغن، بسته‌های غذای گرم، لوازم بهداشتی و سه سری جهیزیه بوده است.

در این مراسم با اهدای هدایایی، از پرستاران شاغل در مراکز ۱۶ ساعته شمال‌غرب شیراز، قدردانی و تجلیل شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار