عصبانیت نتانیاهو از کمیته مبارزه با کرونا در سرزمین‌های اشغالی

نخست‌وزیر رژیم اشغالگر قدس از ستاد مبارزه با کرونای سرزمین‌های اشغالی انتقاد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، یدیعوت آحارونوت در گزارشی از انتقاد تند «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر صهیونیست‌ها از ستاد مبارزه با کرونا در سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

به نوشته این وبگاه خبری نتانیاهو در نشستی که امروز (یک شنبه) بر محور افزایش شیوع کرونا در سرزمین‌های اشغالی برگزار شده است، به‌دلیل آنکه ستاد مبارزه با کرونا او را از «شیوع نوع جهش‌یافته ویروس کرونا که از انگلیس آمده» مطلع نکرده است از آن‌ها عصبانی است.

این مقام صهیونیستی به‌دلیل آنکه «این ستاد اطلاعات را محرمانه نگاه داشته» عصبانی شده است.

در همین نشست «ایتان بن دیوید» معاون رئیس شورای امنیت ملی رژیم صهیونیستی خطاب به نتانیاهو گفت: «یک هفته از مسئله این جهش در ویروس کرونا و کشف آن در انگلیس می‌گذرد و به شکلی غیررسمی منتشر شده بود.»

نتانیاهو، اما خطاب به او با عصبانیت گفت: «من خبر نداشتم.»

«یولی ادلستین» وزیر بهداشت دولت نتانیاهو نیز در همین باره گفته است: «این خبر را یکی از دوستان به من رساند و خواست تا محرمانه نگاه دارم.»

نخست‌وزیر صهیونیست‌ها خطاب به او گفت: «منظورت از محرمانه نگاه داشتن چیست؟ نباید چنین چیزی محرمانه بماند.»

نتانیاهو و ادلستین هر دو دیروز واکسن کرونای فایرز را دریافت کرده‌اند.

دکتر «شارون الرای پرایس» رئیس خدمات بهداشت عمومی این رژیم، نیز گفته است: «سازمان جهانی بهداشت درباره این نوع جدید ویروس کرونا اطلاع‌رسانی لازم را انجام داده است.»

به گفته پرایس: «نوع جدید و جهش یافته کرونا قدرت انتقال بیشتری دارد و مشخص نیست واکسن کرونا روی آن تاثیر داشته باشد. ما فقط به اطلاعات کلی دسترسی داریم.»

سپس در همین جلسه موضوع تعطیلی فرودگاه‌های سرزمین‌های اشغالی مطرح شد که نتانیاهو در پاسخ به آن گفت: «هدف ما این است که تمام پرواز‌ها تعلیق شود. تمام پرواز‌ها از تمام نقاط جهان.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار