طغیانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

حضور دژپسند در کمیسیون اقتصادی/ چهار نماینده به صورت مشروط از پاسخ وزیر قانع شدند

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس به تشریح جلسه امروز کمیسیون متبوع خود پرداخت.

حضور دژپسند در کمیسیون اقتصادی/ چهار نماینده به صورت مشروط از پاسخ وزیر قانع شدندمهدی طغیانی، سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار  مجلس گروه  سیاسی  باشگاه  خبرنگاران  جوان، با اشاره به جلسه امروز این کمیسیون گفت: در جلسه امروز چندی از نمایندگان سوالاتی درباره مسائلی مانند وام ازدواج، بورس و وضعیت مدیرتی بندر انزلی از وزیر اقتصاد مطرح کردند که در نهایت مشروط به ارائه گزارش از سوی وزیر در مدت یک تا دو هفته از پاسخ‌های دژپسند قانع شدند.

وی افزود: در این جلسه، شهریار حیدری درباره وضعیت گمرک و شیوه ترخیص کالا‌ها از دژپسند سوالاتی را مطرح کرد و در نهایت به شرط بررسی وضعیت گمرک توسط ریاست آن و معاونت پارلمانی وزارت اقتصاد از پاسخ‌های وزیر قانع شد.

طغیانی بیان کرد: همچنین عباس مقتدایی درباره شیوه پرداخت وام ازدواج و منابع آن از وزیر اقتصاد سوالاتی پرسید و در نهایت از پاسخ وزیر قانع شد، همچنین دژپسند توانست به شرط ارائه گزارشی مفصل درباره نوسانات بازار بورس، محمد باقری نماینده مردم بناب را قانع کند.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی گفت: در نهایت احمد دنیامالی درباره شیوه اداره منطقه آزاد انزلی سوالاتی از وزیر اقتصاد پرسید و مشروط به پیگیری موثر طی دو هفته از پاسخ وزیر قانع شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار