حقوق دانان انقلابی سراسر کشور طی بیانیه‌ای اعلام کردند؛

نقشه شوم دشمن در تزریق یأس و ناامیدی به جامعه را خنثی خواهیم کرد

حقوق دانان انقلابی کشور طی بیانیه‌ای از توصیه‌های رهبر انقلاب در دیدار با اعضای ستاد بزرگداشت سردار سلیمانی حمایت کردند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حقوق دانان انقلابی سراسر کشور طی بیانیه‌ای اعلام کردند: حضرت آیت الله امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح روز چهارشنبه ۲۶ آذر در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت سالگرد سپهبد شهید سردار سلیمانی و خانواده آن شهید والامقام، چهار توصیه مهم به مسئولان و ملت ایران داشتند که به شرح زیر است:

۱ . «در همه زمینه‌ها قوی شوید»، باید در همه عرصه‌ها از جمله اقتصاد، علم و فناوری و دفاعی قوی شویم چون تا قوی نشویم، دشمنان از طمع، تعرض و تجاوز دست بر نخواهند داشت.

۲ . «به دشمن اعتماد نکنید»، برای رفع مشکلات مردم و درست شدن آینده کشور به وعده‌های این و آن اعتماد نکنید، زیرا این‌ها وعده‌های خوبان نیست، بلکه وعده‌های اشرار است، ضمن آن که دشمنی‌ها را نیز نباید از یاد ببرید.

۳ . «اتحاد ملی را حفظ کنید»، دشمنی‌ها فقط مخصوص آمریکای ترامپ نیست که با رفتن آن تمام شود، آمریکای اوباما نیز با شما و ملت ایران بدی کرد.

۴ . «بیش از آن که به فکر رفع تحریم باشید، به فکر خنثی کردن تحریم باشید»، سه کشور اروپایی نیز نهایت بدعملی، لئامت، دورویی و نفاق را از خود نشان دادند.

حال حقوق دانان انقلابی و متعهد ایران اسلامی ضمن حمایت از بیانات راهبردی و راهگشای، ولی امر مسلمین جهان حضرت امام
خامنه‌ای) مدظله العالی اعلام می‌دارد:

۱ - امروز شبکه نخبگانی حقوق دانان متعهد و متخصص در سراسر کشور تلاش دارد در راستای کمک به کارآمدی دستگاه‌های
حقوقی، قضایی و تقنینی کشور، با تأسی از سید الشهدای مقاومت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، خدمت رسانی تخصصی در عرصه‌های مورد نیاز حقوقی مردم، را در اولویت خود قرار داده تا ضمن ایجاد نشاط و امید در جامعه، نقشه شوم دشمن را که تزریق یأس و ناامیدی در جامعه است خنثی کند.

۲ -حقوق دانان انقلابی با سرلوحه قرار دادن توصیه‌های ارزشمند حضرتعالی مبنی بر حفظ اتحاد و یکپارچگی ملی تلاش خواهد کرد،
با نقش آفرینی تخصصی و قرار دادن ظرفیت‌های موجود در اختیار دستگاه‌های متولی و ذی ربط، ضمن حساس کردن مسئولان
عرصه‌های حقوقی، قضایی و تقنینی در جهت صیانت و احیای حقوق عامه، حرکت خدمت رسانی به مردم برای ارتقای کارآمدی
نظام را سرعت بخشند.

۳ -حقوق دانان انقلابی در عمل به فرامین مقتدای خود، برنامه‌های خدمت رسانی به مردم با ارائه مشاوره‌های حقوقی، پیشگیری
از وقوع جرم با اجرای آموزش همگانی، ایجاد صلح و سازش برای کاهش ورودی پرونده‌ها به محاکم قضایی، تربیت حقوق دانان تراز
انقلاب اسلامی در جهت فعالیت جهادی و انقلابی در دستگاه‌های حقوقی و قضایی، مطالبه گری از مسئولان حقوقی قضایی و تقنینی کشور پیرامون موضوعات پیش روی و مطالبه گری حقوقی و قضایی در سطح بین المللی در صیانت از ارمان‌های انقلاب اسلامی را بیش از پیش ادامه خواهند و در این مسیر ذره‌ای عقب گرد نخواهد داشت.

۴ - امروز که دشمن با دروغ پراکنی و اسلام هراسی به دنبال محکوم کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مجامع و نهاد‌های به اصطلاح بین المللی است سربازان حقوقی شما متعهد هستند که در این عرصه و کارزار حقوقی به طور جدی و انقلابی وارد شده و ضمن برملا کردن ماهیت حقوق بشر پوشالی و دروغین غرب و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و صهیونیزم بین الملل، از حقوق واقعی مردم و از حقوق بشر اسلامی دفاع کنند و با پیگیری حقوقی در عرصه داخلی و بین المللی عوامل و مباشرین ترور شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، را به سزای عملشان برسانند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار