شیوع کرونای جدید و تلاش مردم برای فرار از لندن

وزیر حمل و نقل انگلیس از استقرار نیرو‌های بیشتر پلیس برای جلوگیری از خروج مردم از لندن خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه ایندیپندنت، همزمان با نگرانی‌ها از شیوع نوع جدیدی از کرونا در انگلیس و نیز اعمال محدودیت‌های بیشتر به منظور جلوگیری از فرار مردم از لندن، نیرو‌های پلیس بیشتری مستقر می‌شوند.

بر اساس گزارش نشریه ایندیپندنت، وزیر حمل و نقل انگلیس در سخنانی گفت در پی نگرانی‌ها از این مسأله که قطار‌ها از شهروندان لندنی که تلاش دارند تا در پی محدودیت‌های سطح چهار به خانه‌های خود بازگردند، سر ریز نشود، افسران پلیس بیشتری در قطار‌ها مستقر خواهند شد.

«گرنت شپس» (Grant Shapps) وزیر حمل و نقل انگلیس صبح امروز به شهروندان این کشور هشدار داده بود که نباید اقدام به مسافرت رفتن کنند و از ان‌ها خواسته بود تا در خانه‌های خود بمانند. این مسأله همزمان با ان صورت می‌گیرد که افسران پلیس بیشتری در در قطار‌ها به منظور اجرای قوانین فاصله گذاری اجتماعی و سالم نگه داشتن مردم مستقر شده اند.

هشدار وزیر حمل و نقل انگلیس پس از ان صورت گرفت که آخرین قطاری که جنوب لندن را ترک کرد، پر از جمعیت بود و به مسافران هشدار داده شده بود که قوانین فاصله گذاری اجتماعی بر اثر جمعیتی که تلاش دارند تا مسافرت کنند، امکان پذیر نیست.
در پی این هجوم مردم، به افرادی که سوار قطار شده بودند و احساس ناراحتی می‌کردند گفته شد تا نباید در قطار بمانند. همچنین در پی هجوم مسافران، بلیت‌های قطار به سرعت فروخته شد و تا ساعت ۷ شب، بلیت هیچ قطاری به صورت آنلاین از ایستگاه لندن وجود نداشت.

صبح امروز وزیر حمل و نقل انگلیس اعلام کرد این مسأله‌ای حیاتی است که مردم از دستورالعمل جدید پیروی کنند. او گفت: متاسفانه گونه جدید کرونا تا ۷۰ درصد بیشتر قابلیت انتقال پذیری دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۲ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
كار بشر تمومه
آخرین اخبار