اهدای ۳۵۰ نسخه کتاب جدید به دانشگاه یزد

معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به مناسبت هفته بزرگداشت پژوهش و فناوری، تعداد ۳۵۰ نسخه کتاب از تازه‌های بازار نشر را به کتابخانه مرکزی دانشگاه یزد اهداکرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، عباس عسکری ندوشن، رئیس مرکز اسناد، مدارک علمی و کتابخانه مرکزی دانشگاه یزد، با اعلام این خبر گفت: اهدای این کتاب‌ها با هدف تقویت منابع کتابخانه‌ای دانشگاه و روز آمد کردن آن با بهره مندی از بازار جدید نشر و همچنین دسترسی استادان، دانشجویان و پژوهشگران به منابع جدید صورت گرفته است.

او افزود: با اهدای این تعداد کتاب، تنها طی یک‌ماه گذشته ۱۱۵۰ نسخه کتاب جدید به کتابخانه دانشگاه افزوده شده و در مجموع از ابتدای سال تاکنون ۱۳۸۸ نسخه کتاب فارسی، ۱۸ نسخه کتاب لاتین و ۴۷۲ نسخه پایان‌نامه کارشناسی ارشد و دکترا به مجموعه کتابخانه مرکزی، مرکز اسناد و مدارک علمی دانشگاه اضافه شده است.

او برگزاری ۴ کارگاه آموزشی، دسترسی به ۴۶ پایگاه مقالات، پایان‌نامه‌ها و کتاب‌های لاتین الکترونیک، دسترسی به پایگاه‌های نورمگز، سیویلیکا و مگیران برای دریافت مقالات فارسی، دریافت ۳۰۵۰ نسخه کتاب اهدایی و پذیرش عضویت ۳۶۰۰ دانشجوی کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترا، هیأت علمی و کارکنان را از دیگر اقدامات این مرکز در سال ۱۳۹۹ عنوان کرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.