تشدید نظارت بر بازار شب یلدا در استان یزد

رئیس سازمان صمت استان یزد از تشدید بازرسی و نظارت بر میادین میوه و تره‌بار، میوه فروشی‌ها و عرضه کنندگان خشکبار و دیگر مایحتاج عمومی مردم در آستانه شب یلدا خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمدرضا علمدار یزدی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: بازرسان سازمان صمت با ماموران ناظر بر اجرای محدودیت‌های کرونایی، نظارت بر بازار شب یلدا را برای کنترل قیمت‌ها و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان آغاز کرده‌اند.

او افزود: با وجود شکنندگی وضعیت استان از نظر شیوع ویروس کرونا و لزوم پیشگیری از اجتماعات مردمی، بازار در روز‌های منتهی به آخر پائیز و شب یلدا با افزایش میزان خرید و تقاضای کالا‌های مصرفی مواجه شده و طرح تشدید نظارت ویژه بر بازار یلدا اجرا می‌شود.

علمدار یزدی ادامه داد: کلیه بازرسان این سازمان هر صبح و عصر بر بازار نظارت دارند و عملکرد اصناف میوه و تره بار و خشکبار به صورت ویژه پایش می‌شود به همین منظور گشت‌های مشترکی با فرمانداری، شبکه‌های بهداشت و درمان، دامپزشکی و اداره کل تعزیرات حکومتی دایر شده است.

علمدار یزدی یادآورشد: سامانه ۱۲۴ شبانه روز برای دریافت شکایات، انتقادات، پیشنهادات و نظارت مردمی فعال است و شهروندان می‌توانند هر گونه تخلف اقتصادی در زمینه نبود درج قیمت، صدور فاکتور، تقلب و گران فروشی را از این طریق اعلام کنند. اپلیکیشن آپ نیز برای دریافت گزارشات و شکایات مردم در دسترس است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار