"لبخند رضایت" نیازمندان پویشی زیبا در استان مرکزی

پویش "لبخند رضایت" با هدف کمک به نیازمندان در استان مرکزی در حال اجراست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مرحله سوم پویش لبخند رضایت با همکاری آموزش و پرورش و بسیج فرهنگیان و با هدف کمک به دانش آموزان نیازمند در استان مرکزی در حال اجراست.

سرهنگ محمدی مسئول بسیج فرهنگیان سپاه روح الله استان مرکزی گفت: در مرحله سوم پویش لبخند رضایت در استان ۱۱۰ بسته کمک مومنانه از طرف معلمین و خیرین به دانش آموزان بی بضاعت شهر اراک اهدا شد.

سرهنگ محمدی افزود: پویش لبخند رضایت در سطح استان مرکزی ادامه دارد و فرهنگیان می‌توانند در این طرح خداپسندانه مشارکت کنند.

شاه صنمی از معلمان بازنشسته و خیر شهر اراک هم گفت: این پویش با کمک فرهنگیان با هدف کمک به خانواده‌های بی بضاعت راه اندازی شده است.

پویش ملی لبخند رضایت با هدف کاهش بخشی از مشکلات آسیب دیدگان از بیماری کرونا و افراد نیازمند در تمامی استان‌های کشور در حال اجرا است.

به گفته سردار عباس مطهری مسئول سازمان بسیج فرهنگیان کشور ایجاد یک نهضت همگانی مستمر برای کمک به جامعه معلمان و دستگاه آموزش و پرورش به منظور اجرای بهینه برنامه‌ها و فعالیت‌های پرورشی و آموزشی در دوران کرونا و همچنین مقابله و ترمیم زیان‌های ایجاد شده از جمله اهداف پویش لبخند رضایت است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.