صدور موافقت‌نامه اصولی برای ایجاد ۴ طرح گردشگری در گیلان

معاون اداره کل میراث فرهنگی گیلان از صدور موافقت‌نامه اصولی برای ایجاد ۴ طرح گردشگری در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، رضا حسن پور، معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان گفت: برای احداث ۴ طرح گردشگری در این استان موافقت‌نامه اصولی صادر شده است.

او افزود: در یازدهمین جلسه کمیته فنی بررسی طرح‌های سرمایه‌گذاری که در دفتر معاونت برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری این اداره‌کل برگزار شد، پس از بررسی ۷ طرح متقاضی ایجاد تأسیسات گردشگری با صدور موافقت‌نامه اصولی ۴ طرح موافقت شد.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی گیلان اظهار داشت: این طرح‌ها شامل یک مجتمع گردشگری و تفریحی، یک هتل‌آپارتمان و ۲ اقامتگاه بوم‌گردی بوده است.

حسن پور ادامه داد: به منظور تسهیل روند رونق بخشی اقتصادی در گردشگری استان، تهیه بسته‌های مشوق سرمایه‌گذاری و تسریع صدور مجوز‌های لازم برای سرمایه گذاران در دستور کار معاونت برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان قرار دارد.

او با تأکید بر رفع موانع تولید و ظرفیت این بخش در ایجاد مشاغل پایدار در سطح استان گیلان تصریح کرد: با اجرای این ۴ طرح برای حداقل ۱۲۰ نفر به صورت مستقیم ایجاد اشتغال می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.