ترفیع درجه ۳۴۰ تن از دانش آموختگان مرکز ثامن الائمه

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه گفت : مرزبانان جمهوری اسلامی ایران همواره با توان بالا آماده هرگونه جانفشانی و حراست از مرز‌های جمهوری اسلامی ایران هستند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، یحیی الهی فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه در حاشیه آیین ترفیع و اعطای درجه دانش آموختگی ۱۵۳ تن از فراگیران دوره دوازدهم آموزشگاه علمی تخصصی ثامن الائمه (ع) مشهد به صورت ویدیو کنفرانس با فرمانده مرزبانی ناجا گفت : امروز شاهد ترفیع درجه ۳۴۰ تن از دانش آموختگان مرکز ثامن الائمه (ع) مشهد بودیم که از این تعداد ۱۵۳ تن آن‌ها به مدت ۱۰ روز در کرمانشاه آموزش‌های تئوری خود را عملیاتی کردند.

او گفت : این مرزبانان از چند روز آینده در مرز‌های شمال غرب و غرب کشور در استان‌های کرمانشاه، ایلام، کردستان و آذربایجان غربی به خیل عظیم مرزبانان کشور می‌پیوندند و به همیاری مرزداران می‌آیند.

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه افزود: روز به روز شاهد تقویت و توان عملیاتی مرزبانان جمهوری اسلامی ایران در حراست از مرز‌ها هستیم.

الهی افزود: نیرو‌های نظامی مجاهدان فی سبیل الله هستند و خدا را شاکریم که سایه ولایت فقیه بر سر ما جاری است و لباس مرزبانی مقدس است و خدمت در این جایگاه لطف و عنایت خدا برای همه مرزبانان است.

او ادامه داد: ما مفتخریم در جایی خدمت می‌کنیم که محل شهادت و جانفشانی رزمندگانی بوده که در هشت سال دفاع مقدس حماسه آفرینی‌های بسیاری داشته اند و ما جا پای جوانمردانی گذاشته ایم که همیشه تاریخ ساز بوده اند و این نعمت بزرگی از جانب خداوند برای همه ما در مرزبانی ناجا است.

الهی گفت: باید طوری حرکت کنیم که در این دنیا در محضر فرمانده معظم کل قوا و خانواده شهدا و شهدای عزیز شرمنده نباشیم، چون ما، ولی فقیه را نایب امام زمان (عج) و از سلاله ائمه معصوم (ع) می‌دانیم و امروز آنچه بر ما تکلیف کرده کار جهادی است.

او گفت: رضای خدا و حرکت در راه خدا و تلاش مضاعف شاخصه کار جهادی است که باید خود را به این خصیصه‌ها تجهیز کنیم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار