واکسیناسیون نانسی پلوسی در چند روز آینده

با شروع برنامه واکسیناسیون برای قانون گذاران، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا واکسن کووید-۱۹ را طی چند روز آینده دریافت می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل، نانسی پلوسی، رئیس دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا دیروز پنجشنبه گفت در راستای طرح واکسیناسیون  برای اعضای کنگره انتظار دارد واکسن کرونا را طی چند روز آینده دریافت کند.

پلوسی گفته است پزشکان کنگره اعلام کرده اند اعضای مجلس نمایندگان و سنای آمریکا مشمول طرح واکسیناسیون کرونا هستند و این طرح به زودی آغاز می‌شود.

پلوسی در بیانیه‌ای گفت: با اطمینان به واکسن و با راهنمایی پزشک معالج، قصد دارم واکسن را طی چند روز آینده دریافت کنم.

او افزود: حتی پس از تزریق واکسن، من به استفاده از ماسک و اقدامات علمی دیگر برای جلوگیری از شیوع ویروس ادامه خواهم داد.

پلوسی به کرونا مبتلا نشده است با این حال او اعلام کرده حتی پس از دریافت واکسن باید تا ریشه کن شدن کامل ویروس کرونا تدابیر بهداشتی را رعایت کند.

چاک گراسلی، نماینده جمهور خواه آیوا که ماه قبل به کرونا مبتلا شده بود نیز قرار است این واکسن را دریافت کند.

از دیگر افرادی که قرار است این واکسن را دریافت کند میچ مک کانل، رئیس اکثریت مجلس سناست.

این در حالی است که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در پیامی در صفحه توئیتر خود نوشت قصد ندارد در آینده‌ای نزدیک واکسیناسیون شود.

او در توئیتی نوشت: افرادی که در کاخ سفید کار می‌کنند باید واکسن را وقت دیگری در ادامه برنامه توزیع واکسن کرونا دریافت کنند، مگر آنکه به طور خاص (به دریافت آن) نیاز داشته باشند. درخواست کرده‌ام که این اصلاحات انجام گیرد. قرار نیست که واکسن بزنم، اما مشتاقانه منتظرم که در زمان مناسب این کار را انجام دهم. متشکرم.

تاکنون ۳۱۰ هزار نفر در آمریکا بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان باخته اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار