حریف وفایی در مسابقات جایزه بزرگ اسنوکر مشخص شد

"مارک سلبی" مرد شماره ۴ دنیای اسنوکر با صعود به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جایزه بزرگ اسنوکر، حریف حسین وفایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مسابقات جایزه بزرگ اسنوکر (Grand Prix) "مارک سلبی" مرد شماره ۴ دنیای اسنوکر به مصاف "آنتونی مک گیل" نفر ۱۷ رنکینگ جهانی رفت و در پایان با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی رسید و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

اوج کار سلبی در فریم اول بود که موفق شد با زدن بریک ۱۳۴ امتیازی یک سنچری به نام خود ثبت کند. در رشته اسنوکر زمانی که اسنوکر باز بریک ۱۰۰ امتیازی و بیش از آن بزند، موفق به ثبت سنچری می‌شود.

سلبی در مرحله بعدی رقابت‌ها باید به مصاف حسین وفایی تنها نماینده کشورمان در این مسابقات برود. اسنوکر باز تیم ملی با شکست ۴ بر یک "دینگ جونهوی" در مرحله دوم، به جمع ۸ نفر برتر رقابت‌ها صعود کرد.

پس از شروع مسابقات حرفه ای‌های اسنوکر بعد از شیوع ویروس کرونا، وفایی و سلبی در ۲ بازی به مصاف هم رفتند که نماینده ایران علی رغم ارائه نمایش قابل قبول در مقابل اسنوکر باز مشهور انگلیسی، در هر ۲ بازی مغلوب شده است. البته وفایی یک بار تجربه شکست مارک سلبی را در کارنامه دارد.

مسابقات جایزه بزرگ اسنوکر تنها میان ۳۲ نفر برتر رنکینگ در یک فصل گذشته برگزار می‌شود و به قهرمان این رقابت‌ها پاداش ۱۰۰ هزار پوندی داده می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار