سرلشکر موسوی: نیروی انسانی ماهر مهم‌ترین اصل در خودکفایی است

فرمانده کل ارتش گفت: نیروی انسانی کارآمد و متخصص مهم‌ترین اصلی است که می‌تواند آموزش، نوآوری و خودکفایی را به همراه داشته باشد.

به گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در نشست هم‌اندیشی با دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش (دافوس) که بصورت وبینار برگزار شد با بیان اینکه توجه به نیروی انسانی کارآمد و متخصص مهم‌ترین اصلی است که می‌تواند آموزش، نوآوری و خودکفایی را به همراه داشته باشد، اظهار کرد: امروز جذب و پذیرش نیرو‌های متعهد، خلاق، باسواد و با انگیزه برای خدمت در ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از مهمترین اهداف ما محسوب می‌شود.

سرلشکر موسوی گفت: ملت ایران با حرکت بر اساس آموزه‌های دینی و تدابیر امام امت (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و پایبندی به آرمان‌های دفاع مقدس و شهدا قطعاً در همه زمینه‌ها توانمند و پیروز خواهند بود.

در این نشست دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش به ارائه نقطه نظرات و بحث و تبادل نظر در مورد مسائل تخصصی دفاعی و موارد درون سازمانی ارتش جمهوری اسلامی ایران پرداختند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ب ز
۱۵:۲۵ ۰۱ دی ۱۳۹۹
با سلام . ممنون ازپی گیری پیام های مخاطبان .
Iran (Islamic Republic of)
م ح
۲۰:۵۴ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
با سلام .انشاالله موفق و سلامت باشند.درراستای ارتقای دانش وآموزش نیروی انسانی بعضی از کارکنان پایور بازنشسته نزاجا درحین اشتغال جهت ارتقا دانش با تحصیل مدرک کاردانی و کارشناسی گرفته ودرسیستم حقوقی درج ولی مدرک مربوطه درسازمان بازنشستگی ساتا درج ومحاسبه نگردیده است لطفا دراین خصوص رسیدگی و پی گیری تا از مدرک مصوب بهره مند شوند باتشکر.
Iran (Islamic Republic of)
ب
۲۲:۲۶ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
با سلام و خدا قوت خدمت فرمانده محترم و دلسوز.
آخرین اخبار