کشاورز: حضور هواداران در سالن باعث می‌شود کیفیت بازی‌ها بالا برود

سرمربی تیم فوتسال راگای تهران گفت: اگر تماشاگران در سالن مسابقات حضور داشته باشند هم کیفیت بازی‌ها بالا خواهد رفت و هم هیجان لازم به بازی‌ها اضافه خواهد شد.

محمد کشاورز بازیکن سابق تیم ملی فوتسال کشورمان و سرمربی تیم راگای تهران در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پیروزی این تیم در برابر بازار‌های روز کوثر در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: بازی دیروز خیلی خوب بود و هر ۲ تیم موفق شدند بازی قابل قبولی را به نمایش بگذارند. به نظر من شروع لیگ راضی کننده بود و خدا را شکر توانستیم ۳ امتیاز کامل بازی را کسب کنیم و فکر می‌کنم که مستحق کسب این ۳ امتیاز هم بودیم، زیرا در بیشتر دقایق بازی توپ و میدان دست تیم ما بود و کاملا به شرایط مسابقه مسلط بودیم.


بیشتر بخوانید


سرمربی تیم راگای تهران درباره عملکرد تیم بازار‌های روز کوثر هم گفت: همان طور که سرمربی تیم بازار‌های روز کوثر قبل از این مسابقه هم گفت این تیم نیاز به زمان دارد تا بتوانند به هماهنگی لازم دست پیدا کنند. بازیکنان تیم بازار‌های روز کوثر خیلی با استعداد هستند، اما هنوز به هماهنگی لازم نرسیدند و همین طور کمی هم از شرایط بدنی عقب هستند. در هر صورت من فکر می‌کنم اگر از این تیم حمایت شود قطعا در ادامه فصل شرایط بهتری خواهند داشت.

حضور هواداران در سالن باعث می‌شود کیفیت بازی‌ها بالا رود

کشاورز درباره نبود تماشاگران در مسابقات این فصل لیگ برتر گفت: واقعا حیف است که بازی‌های به این خوبی در حال برگزاری است و تماشاگران در آن حضور ندارند. بازی دیروز ما برابر تیم بازار‌های روز کوثر کیفیت بسیار خوبی داشت و اگر تماشاگران در سالن باشند قطعا کیفیت و هیجان بازی‌ها دوچندان خواهد شد. الان بدون تماشاگران مسابقات روح ندارد. نه تنها در بازی ما، بلکه در همه مسابقات اگر تماشاگران در سالن حضور داشته باشند هم کیفیت بازی‌ها بالا خواهد رفت و هم هیجان لازم به بازی‌ها اضافه خواهد شد. در هر صورت امسال واقعا جای هواداران در سالن‌های مسابقات خالی است.

سرمربی تیم فوتسال راگای تهران درباره داروی مسابقه دیروز و اینکه عملکرد او را چگونه ارزیابی می‌کنید بیان داشت: داوری دیروز هیچ مشکلی نداشت و آن‌ها تمام تلاششان را انجام دادند و به نظر من در روند کلی مسابقه داوری تاثیر آنچنانی نداشت و به داوران عزیزمان خسته نباشید می‌گویم.

پرسپولیس زیر پرچم ایران می‌خواهد بازی کند

کشاورز درباره دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا که روز شنبه بین تیم‌های پرسپولیس و اولسان هیوندای کره جنوبی برگزار می‌شود اظهار داشت: پرسپولیس الان یک باشگاه نیست، بلکه تیم ایران است و روز شنبه دیگر رنگ‌ها جایی ندارند، زیرا پرسپولیس می‌خواهد زیر پرچم ایران بازی کند و مطمئن هستم که مردم ایران همه پشت سر این تیم هستند. همان طور که گفتم الان باید همه رنگ‌ها را کنار بگذاریم و یکدل از پرسپولیس حمایت کنیم تا به امید خدا بتوانند نتیجه خوبی را کسب کنند. من مطمئن هستم که بازیکنان پرسپولیس روز شنبه تمام تلاششان را به کار خواهند گرفت تا دل مردم ایران را شاد کنند و همه ما دعاگوی این تیم هستیم و امیدوارم با دست پر از زمین مسابقه خارج شوند، زیرا این افتخارش برای کل مردم ایران است.


بیشتر بخوانید


او درباره اینکه آیا پرسپولیس می‌تواند به مقام قهرمانی دست پیدا کند خاطر نشان کرد: کار پرسپولیسی‌ها در فینال برابر نماینده کره جنوبی خیلی سخت است. ما از صمیم قلب دوست داریم که این تیم قهرمان شود، اما انصافا با وجود بازیکنان محرومی که دارد کارش بسیار سخت خواهد بود. هر چند هیچ چیزی غیر ممکن نیست و با غیرت و همتی که در بازیکنان پرسپولیس وجود دارد، قطعا می‌توانند قهرمان شوند، اما اگر منصفانه بخواهیم به این موضوع نگاه کنیم، باید قبول کرد که کار پرسپولیس در فینال بسیار سخت است. در هر صورت ما برای همه بازیکنان پرسپولیس آرزوی موفقیت داریم و امیدوارم روز شنبه پیام آور شادی باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار