حناچی مطرح کرد؛

تغییر رویه نیاز اصلی بنگاه‌های اقتصادی در مواجهه با اپلیکیشن‌ها

شهردار تهران درباره تغییر رویه بنگاه‌های اقتصادی در مواجهه با اپلیکیشن‌ها توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، پیروز حناچی شهردار تهران در دوازدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری شهری که امروز (چهارشنبه بیست و ششم آذرماه) برگزار شد، اظهار کرد: در کشور ما علم ارزشمند شمرده شده و خداوند در قرآن کریم برای کسانی که در زمینه طلب علم تلاش می‌کنند جایگاه ویژه‌ای را در نظر گرفته است.

شهردار تهران گفت: وضعیت حال حاضر و توسعه علوم و فنون تأثیر شگرفی در شیوه اداره و نحوه زندگی مردم گذاشته است.

وی با اشاره به نیرو‌های جوان تصریح کرد: ما در کشوری زندگی می‌کنیم که نیروهای جوان در آن فرصتی بسیار ارزشمند شمرده می‌شوند و امیدواریم با فرصت‌های ایجاد شده در حوزه نوآوری و دانش بنیان بتوان تحولات ارزشمندی را در کشور ایجاد کرد.

حناچی با اشاره به شیوع بیماری کرونا تصریح کرد: بر اساس صحبت دانشمندان خارجی کرونا باعث شد ما متوجه شویم که چقدر نمی‌فهمیم و بسیاری از تحولات اقتصادی نه فقط به دلیل کرونا، بلکه به دلیل شرایط جدید هم در حال تغییر هستند.

وی ادامه داد: همان طور که رئیس شرکت خودروسازی بنز گفت فناوری‌ها رقبای آینده هستند و باید به فناوری توجه بسیار زیادی داشت.

شهردار تهران با اشاره به هفته پژوهش گفت: روز گذشته به همین مناسبت از سامانه‌هایی رونمایی کردیم که به تاب آوری شهر تهران می‌پردازند و اطلاعات مورد نیاز شهری را به صورت دائمی روی نقشه‌های شهری و داشبورد‌های مدیریتی آماده می‌کنند.


بیشتر بخوانید


وی ادامه داد: در حال برنامه‌ریزی‌های مناسبی هستیم تا بیشترین ارتباط را با دانشگاه‌ها داشته باشیم و اطلاعاتمان را به راحتی در اختیار محققان قرار دهیم تا با تولید اطلاعات جدید هم محققان و هم نظام مدیریت شهری بتوانند از آن‌ها استفاده کنند.

حناچی با اشاره به تهران هوشمند گفت: در حال حاضر رتبه تهران در این حوزه در حال افزایش است و ما به دنبال پیشبرد فعالیت‌های تهران هوشمند هستیم، اگر ما می‌خواهیم رتبه مان بهتر شود باید تلاش کنیم تا در مولفه‌های مخصوص وضعیت بهتری داشته باشیم.

وی گفت: بنگاه‌های اقتصادی در مواجهه با اپلیکیشن‌ها نیازمند تغییر در رویه خود شدند و همین موضوع باعث شده تا تغییرات جدید در زندگی ما ایجاد شود و تشخیص آینده می‌تواند ما را از بحران‌های پیش‌رو عبور دهد.

حناچی تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا برنامه‌ریزی‌های بلندمدت تهران را مورد هدف قرار دهیم، زیرا مدیران نباید درگیر مسائل روزمره باشند، تهران در آینده با مشکلاتی که پیش رو دارد با چالش‌های جدی مواجه خواهد شد و پهنه جنوبی البرز تحت تأثیر تهران قرار گرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار