سریال ادامه دار بازداشتی‌ها در شهرداری مهاباد

دادستان عمومی و انقلاب مهاباد گفت: در ادامه روند مبارزه با فساد، یک نفر از کارمندان شهرداری مهاباد توسط دستگاه‌های امنیتی دستگیر شده است.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اصلان حیدری دادستان عمومی و انقلاب مهاباد اظهار کرد: در ادامه روند مبارزه با فساد، صبح امروز چهارشنبه ۲۶ آذر ماه، یک نفر از کارمندان شهرداری مهاباد به نام «ا. م» به جرم فساد توسط دستگاه‌های امنیتی بازداشت شد.

حیدری با اعلام اینکه پیشتر نیز ۲۰ نفر از کارکنان شهرداری شورای اسلامی شهر به اتهام فساد مالی دستگیر شده بودند،  افزود: تحقیقات بیشتر در این زمینه همچنان ادامه دارد و در روز‌های آینده با تکمیل اطلاعات، گزارش و نتیجه نهایی به رسانه‌ها اعلام خواهد شد.


بیشتر بخوانید


این مقام نظامی اضافه کرد: تداوم این روند و پیگیری بیشتر نهاد‌های نظارتی بر سلامت اداری این شهرستان به‌خصوص شهرداری علاوه بر افزایش اعتماد عمومی منجر به اصلاح امور و سلامت بیشتر مدیریت شهری خواهد شد.

از مرداد امسال تاکنون چندین نفر از اعضای شورای شهر، کارمندان شهرداری و مسکن و شهرسازی به جرمی مشابه توسط دستگاه‌های امنیتی دستگیر شده‌اند ولیکن تاکنون خبری از روند رسیدگی به جرائم آن‌ها توسط دستگاه قضا یا دستگاه‌های امنیتی منتشر نشده است.

در ماه‌های گذشته بررسی سلامت اداری، احضار و دستگیری تعدادی از کارکنان شهرداری‌های کشور با دستور سازمان بازرسی و ورود دادستانی در دستور کار نهاد‌های امنیتی، نظارتی قرار گرفته است.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۰۱ دی ۱۴۰۰
درود