سالاری در جلسه علنی شورای شهر مطرح کرد؛

۱۰ بار استعفای سخنگوی شورای شهر تهران!

صحن شورای شهر تهران امروز صحنه جدال لفظی سالاری و اعطا شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، روز سه شنبه در جریان دویست و پنجاه و ششمین جلسه شورای شهر و بررسی پلاک‌های ثبتی از لحاظ باغ بودن و یا باغ نبودن علی اعطا اظهار داشت: در مورد اراضی کمتر از ۵۰۰ متر فقط معیار حدنصاب درختان منتفی است و بسیار تعجب برانگیز است که چرا کمیسیون باغات، به زمینی که در سند آن قید مشجر ذکر شده است، رأی غیر باغ داده است.

در ادامه هاشمی خواستار پاسخ ندادن این اعتراض اعطا شد و گفت: دیگر در این مورد رأی داده شده است! اما اعطا گفت: اعتراض من درباره یک پرونده خاص نیست، موارد مشابهی هم مطرح شده است. مثلاً در کمیسیون، رأی باغ می‌دهید اما در صحن از رأی غیرباغ به همان پرونده دفاع می‌کنید و توضیح می‌دهید.

وی در پاسخ به محسن هاشمی که از او خواست مشکلات را با آقای سالاری رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی حل کند، گفت: اگر شما می‌خواهید همچنان تمام مسائل اصلی شورا در خارج از صحن حل و فصل شود بحث دیگری است.

اعطا تصریح کرد: نیم ساعت قبل هم مشابه این اتفاق رخ داد و رأی کمیسیون داده شد و مخالف آن رأی دادید، پس کمیسیون باغات چه می‌کند؟ اگر قاعده این است ما از کمیسیون استعفا دهیم. ملاک کمیسیون آئین نامه است.

سالاری در جواب اعطا گفت: شما در جلسات حضور نداشته‌اید و ده بار تا به حال از سخنگویی استعفا داده‌اید و بحث ۵۰۰ متر تا سال ۹۴ و ۹۵ بوده و در تهران باغ شناخته نمی شده و به کمیسیون ماده ۷ نمی رفته و این پرونده پایان کار گرفته است.

وی افزود: اگر در جلسات نمی‌آیید مدعی نباشید.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار