سعیدی خطاب به نمایندگان مجلس:

توییتر را رفع فیلتر کنید یا خودتان از آن استفاده نکنید

نماینده چابهار گفت: نمایندگان انقلابی! توییتر را رفع فیلتر کنید و یا خودتان از آن استفاده نکنید. رطب خورده، کی منع رطب کند؟

توییتر را رفع فیلتر کنید یا خودتان از آن استفاده نکنیدبه گزارش خبرنگار مجلس گروه  سیاسی  باشگاه  خبرنگاران  جوان، معین‌الدین سعیدی، نماینده چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند در صحن علنی امروز (سه‌شنبه، ۲۵ آذر) مجلس شورای اسلامی ضمن تذکری شفاهی به مسئولان اجرایی از جمله راهسازی حوزه انتخابیه خود و تعیین وضعیت معلمان خرید خدمتی و غیره خطاب به رئیس جمهور گفت: فریاد تشنگی جنوب استان سیستان و بلوچستان را بشنوید؛ گویا هنوز آب هوتک را نوش جان نفرمودید.

او ادامه داد: نمایندگان انقلابی! توییتر را رفع فیلتر کنید و یا خودتان از آن استفاده نکنید. رطب خورده، کی منع رطب کند؟

سعیدی افزود: نمایندگان انقلابی کمیسیون تلفیق! در بررسی بودجه سال آینده محرومیت و مظلومیت تاریخی سیستان و بلوچستان را فراموش نکنید و در عمل، پیرو امامی ‌باشید که گفت «عقل یعنی گذاشتن هر چیز در جای خودش.»

نماینده چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند اظهار کرد: نمایندگان انقلابی! با وضع «قانون از کجا آورده‌ای؟» جلوی حیف و میل مسئولان را بگیرید.

او در پایان از فتاح، سردارمحمد و نیکزاد به خاطر وفای به عهد تشکر کرد و یادآور شد که  «دشمنان ملت بدانند که پیوند بین مردم و نظام هرگز گسستنی نیست و این آرزو را به گور خواهد برد.»

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار