رئیس اداره سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح خبر داد؛

فرد خاطی از سرباز بابلی عذرخواهی کرد

امیر دریادار رحیمی‌پور درباره موضوع بدرفتاری با سرباز بابلی توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار حوزه نظام وظیفه گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر دریادار دوم غلامرضا رحیمی‌پور رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح، درباره موضوع بدرفتاری با سرباز بابلی اظهار کرد: ستاد کل نیرو‌های مسلح متوجه این موضوع شد که یکی از سربازان در شهرستان بابل مورد ضرب و شتم از سوی یکی از کارکنان دادگاه قرار گرفته است.

وی گفت: به محض اینکه این موضوع به ستاد کل نیرو‌های مسلح اطلاع داده شد، تیمی از نیروی انتظامی به محل اعزام شد و متوجه شدیم که متأسفانه این اتفاق رخ داده است.

امیر رحیمی‌پور تصریح کرد: در نهایت جلسه‌ای با ریاست دادگستری استان، فرد خاطی و سرباز داشتیم، فرد خاطی عذرخواهی کرد و سرباز هم رضایت داد و موضوع منتفی شد، اما این مسأله به دلیل اینکه یک موضوع سازمانی است، ستاد کل نیرو‌های مسلح خود را مکلف می‌داند که از جنبه سازمانی، حقوق کارکنان وظیفه را پیگیری کند.


بیشتر بخوانید


وی افزود: ستاد کل نیرو‌های مسلح وظیفه دارد از حقوق تمامی سربازان کشور صیانت کند، به همین دلیل این موضوع را به ریاست قوه قضاییه ارجاع دادیم و منتظر اعلام نتیجه از سوی قوه قضاییه هستیم.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: این سرباز کار قانونی خود را طبق وظیفه انجام داده است و حتماً از او قدردانی خواهد شد، ابتدا باید این موضوع از جنبه حقوقی و سازمانی تعیین تکلیف شود و بعد از آن از سرباز وظیفه مذکور مراتب تقدیر به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۱ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
قضات وباز پرسها دردادگاهها از اختیارات زیادی برخوردارند که این موضوع باعث چنین حرکتهایی میشود .ببینیم آیا قصاص ضربه هایی که سرباز خورده دردادگاه اسلامی در حضور عام انجام می پذیرد . بامید خدا منتظر نتیجه باشیم .
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۳۱ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
ازاین آدم های پرمدعا توی دادگاه ها زیاده........
خدا کنه سروکار هیچ کس به دادگاه نیوفته خوارش می کنن
Belgium
ناشناس
۲۱:۰۵ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
آخه چرا بعضی سربازها را اینقدر اذیت میکنند اینها مادر و پدر دارند تا کی اینها نیروی انسانی این سرزمین هستند
United States of America
ناشناس
۱۸:۲۹ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
دقیقا!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
اصلا مگه بنده خدا می تونست رضایت نده؟! مجبور شد رضایت بده
آخرین اخبار