گل محمدی: ترکیب ما برای تیم حریف کاملا مشخص است/ به غیرت بازیکنان در این مسابقه بسیار امیدوارم

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین شرایط این تیم قبل از فینال لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین شرایط این تیم پس از ورود به قطر گفت: تیم ما شرایط خوبی دارد و در بدو ورود به فرودگاه دوحه از همه تیم تست کرونا گرفتند و خدا را شکر جواب تست همه‌ بچه‌های تیم منفی بود.

او گفت: امروز هم در تمرینات ریکاوری را انجام دادیم و فردا هم تمرین اصلی خودمان را برگزار خواهیم کرد.

او ادامه داد: امکانات خوبی اینجا داریم. جا دارد از فدراسیون فوتبال قطر تشکر کنیم که واقعا اینجا تمام تیم‌ها شرایط خوبی دارند. این شرایط برنامه ریزی بسیار خوب و دقیق می‌خواهد و قطری با توجه به امکاناتی که داشتند بسیار عالی و منظم این مسابقات را برگزار کردند.

او گفت: برگزاری مسابقات در این شرایط کرونایی در همه‌ کشور‌ها بسیار سخت است و از همه برگزار کنندگان تشکر می‌کنم. متاسفانه کسانی بودند که درخواست لغو لیگ را داشتند برای رسیدن به هدف خود دست به هر کاری زدند، اما خدا را شکر فوتبال ما در این شرایط در جریان است و ما و همه تیم‌ها در کوران مسابقات هستیم.

گل محمدی: ترکیب ما برای تیم حریف کاملا مشخص است/ به غیرت بازیکنان در این مسابقه بسیار امیدوارم

گل محمدی درباره لغو دیدار‌های پرسپولیس در لیگ برتر عنوان کرد: ما انتظار برگزار یدو مسابقه را داشتیم، اما متاسفانه اتفاقاتی افتاد که این دو مسابقه برگزار نشد. درخواست لغو بازی با نساجی را خودمان با توجه به زیاد شدن شیوع کرونا در مازندران دادیم، چون ریسک ابتلا به این بیماری برای ما بسیار زیاد بود، اما بازی دوم را همچنان خودمان نمی‌دانیم که چرا شد، ما برای این مسابقه شرایط خوبی داشتیم و می خواستیم که بازی انجام شود.

او ادامه داد:، اما ما ۲۰ روز است که مسابقه‌ای را برگزار نکرده ایم و برعکس تیم کره‌ای کاملا از مسابقات به دور هستیم، اما سعی کردیم که بازیکنان را در شرایط مسابقه قرار دهیم و امیدوارم این اتفاق‌هایی که افتاده است، تاثیر منفی در عملکردمان در فینال نگذارد.

گل محمدی درباره حمایت‌های انجام شده قبل از فینال لیگ قهرمانان از پرسپولیس عنوان کرد: اینکه تنها نزدیک فینال از تیم حمایت کنند درست نیست، از زمان ورود به تهران بعد از صعود به فینال مشکلات ما شروع شد و دو نفر از بازیکنان ما خیلی راحت از تیم جدا شدند و می‌شد با مدیریت بهتر شرایط را مطلوب نگه داشت و آن بازیکنان نیز در تیم می‌ماندند، اما به این دلیل که چند شب دیگر مسابقه حساسی داریم دوست ندارم زیاد درباره آن مشکلات صحبت کنم.

او ادامه داد: شاید اگر هر تیمی جای ما بود از هم می‌پاشید ولی خوشبختانه بازیکنان ما با این مشکلات مبارزه کردند و عملکرد خوبی هم در لیگ داشتند.

او گفت: بعد از آمدن مدیریت جدید اتفاقات خوبی افتاد و آرامش خوبی در تیم حاکم شد، پرداختی‌های خوبی هم برای کادر و هم بازیکنان صورت گرفت و از مدیریت تیم و همکارانشان بسیار تشکر می‌کنم.

گل محمدی درباره کیفیت اولسان کره عنوان کرد: تیم کره‌ای نظم خوبی در دفاع و بازیکنان تاثیر گذاری در خط حمله دارد. آن‌ها روحیه جنگندگی بالایی نسبت به تیم‌های دیگر داشتند و با شایستگی به این مرحله آمده اند.

گل محمدی: ترکیب ما برای تیم حریف کاملا مشخص است/ به غیرت بازیکنان در این مسابقه بسیار امیدوارم

او ادامه داد: از آخرین بازی که ما در لیگ قهرمانان آسیا داشتیم، چهار بازیکن اصلی مان را در اختیار نداریم و این می‌تواند مشکلاتی را برای ما ایجاد کند، اما بازیکنان جایگزین از نظر انگیزه چیزی کم ندارند و با تما م وجود بازی خواهند کرد و به امید خدا بتوانیم با دعای خیر هواداران بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و ان شاالله قهرمان شویم.

سرمربی پرسپولیس درباره بازیکنان تاثیر گذار تیم کره‌ای عنوان کرد: کره ای ها بازیکنان خطرناکی مانند جونیور دارند که بازیکن بسیار خوبی بوده و تیم اولسان به این مهاجم بسیار وابسته است و به نظر تیم کاملی هستند، اما نقطه ضعف‌هایی هم دارند که می‌شود روی آن ها کار کرد.

او ادامه داد: همه چیز در فینال به شرایط روحی و روانی بازیکنان در مسابقه باز می‌گردد ولی با انگیزه ای که من در بازیکنان دیدم امیدوارم بتوانیم با قهرمانی باز گردیم.

او درباره خستگی بازیکنان اولسان با توجه به ۱۲۰ دقیقه شدن بازی‌های آن‌ها گفت: آن‌ها در بازی‌های قبلی خود تعویض‌ها زیادی داشتند و این نشان می‌دهد که تیم دوم خوبی دارند. ضمن اینکه آن‌ها برای فینال ۶ روز زمان دارند و فرصت خوبی برای ریکاوری خواهند داشت و نمی‌شود دلمان را خوش کنیم که آن‌ها خسته هستند و ما می‌توانیم به راحتی آن‌ها را ببریم.

گل محمدی درباره نبود بازیکنان تاثیرگذار پرسپولیس در فینال عنوان کرد: ما در چند بازی آخر سعی کردیم بازی کردن بدون این ۴ بازیکن اصلی را امتحان کنیم و خیلی خوب می‌شد که بازی با ذوب آهن را هم برگزار می‌کردیم، اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد.

او ادامه داد: ترکیب ما هم برای حریف و هم برای هواداران کاملا قابل پیش بینی است و امیدوارم با توجه به آن غیرتی که در تیم دیده ام بتوانیم بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

ما در این مسابقه با تمام وجود حاضر خواهیم شد و با انرژی مثبتی که از هواداران می‌گیریم امیدوارم بتوانیم خوب مبارزه کنیم و پیروز این مسابقه شویم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار