لیگ برتر فوتبال انگلیس؛

منچسترسیتی در اندیشه بازگشت به روز‌های اوج/ سفر چلسی به قلمرو گرگ‌ها

هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال انگلیس امروز (سه شنبه) با برگزاری ۲ دیدار آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس امشب (سه شنبه) با دیدار تیم‌های ولوز و چلسی آغاز می‌شود و پس از آن منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد میزبان تیم وست بروم خواهد بود.

ولورهمپتون - چلسی

تیم فوتبال چلسی از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه مولینکس به مصاف ولورهمپتون (ولوز) خواهد رفت.

شاگردان فرانک لمپارد در حال حاضر با ۲۲ امتیاز از ۱۲ بازی در رتبه پنجم قرار دارند و تیم میزبان نیز با ۱۷ امتیاز از ۱۲ مسابقه در رتبه سیزدهم جای گرفته است.

چلسی در آخرین بازی خود در لیگ جزیره پس از گذشت حدود ۳ ماه برابر اورتون با یک گل شکست خورد و فرصت رسیدن به صدرنشین جدول را از دست داد. در آن سوی میدان ولوز نیز هر ۲ بازی آخر خود را برابر لیورپول و استون ویلا واگذار کرده و نمی‌خواهد سومین شکست پیاپی را متحمل شود.

سیتی در اندیشه بازگشت به روز‌های اوج/ سفر چلسی به قلمرو گرگ‌ها

  • ولورهمپتون در رقابت‌های لیگ برتر ۹ بار برابر چلسی شکست خورده و با دریافت ۳۲ گل، مقابل این تیم بیشترین گل را در لیگ جزیره دریافت کرده است.
  • چلسی در ۱۷ مسابقه آخر خود برابر ولورهمپتون فقط در یک مسابقه گل نزده است که آن هم به شکست یک بر صفر این تیم در ورزشگاه مولینکس در سال ژانویه سال ۲۰۱۱ بر می‌گردد.
  • ولوز که سال ۲۰۱۸ به لیگ برتر برگشته است از نوامبر آن سال تا کنون در ۳ بازی پیاپی شکست نخورده است.

منچسترسیتی - وست بروم

در دیگر بازی امشب از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه شاگردان پپ گواردیولا که با ۱۹ امتیاز از ۱۱ بازی در رتبه نهم جدول رده‌بندی قرار دارند پذیرای تیم وست بروم یکی از تیم‌های قعرنشین این فصل لیگ جزیره خواهند بود.

وست بروم از ۱۲ بازی فقط ۶ امتیاز کسب کرده و در رتبه نوزدهم قرار دارد و اگر به همین ترتیب پیش برود یکی از کاندیدا‌های سقوط به دسته پایین‌تر خواهد بود.

پپ گواردیولا که فصل را خیلی بد شروع کرده در ۳ هفته اخیر ۷ امتیاز کسب کرده و خود را از نیمه پایین جدول جدا کرده است. به نظر می‌رسد این دیدار هم برای او دردسرساز نخواهد بود و آبی پوشان شهر منچستر ۳ امتیاز دیگر به اندوخته‌های خود خواهند افزود، زیرا تیم میزبان با دریافت ۲۵ گل ضعیف‌ترین خط دفاعی این فصل را دارد.

سیتی در اندیشه بازگشت به روز‌های اوج/ سفر چلسی به قلمرو گرگ‌ها

  • منچسترسیتی ۱۳ بازی آخر خود برابر وست بروم را با پیروزی پشت سر گذاشته ۳۷ گل به ثمر رسانده و فقط ۹ گل دریافت کرده است.
  • وست بروم ۱۱ باری که در لیگ برتر در ورزشگاه اتحاد برابر سیتی به میدان رفته هرگز نتوانسته است به پیروزی دست پیدا کند، ۲ تساوی و ۹ شکست حاصل این ۱۱ بازی بوده است. آخرین پیروزی وست بروم برابر من سیتی در ورزشگاه "مین رود" بود که در فوریه ۲۰۰۳ اتفاق افتاد.
  • سیتی در ۳۹ بازی خانگی خود در لیگ برتر برابر تیم‌های تازه وارد شکست نخورده، ۳۵ پیروزی و ۴ تساوی حاصل این پیکار‌ها بوده است.
  • منچسترسیتی در ۶ بازی اخیر خود در لیگ ۴ پیروزی و ۲ تساوی کسب کرد و وست بروم نیز ۵ شکست و تنها یک پیروزی داشته است.

بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار