لیگ برتر والیبال؛

جنگ مدعیان برسر قهرمانی نیم فصل اول/ بازی حساس لبنیات هراز آمل در برابر نماینده یزد

هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال مردان، امروز با برگزاری ۶ دیدار پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال مردان، جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از امروز بیست و چهارم آذرماه پیگیری خواهد شد.

نیم فصل اول لیگ برتر والیبال مردان کشور، امروز با برگزاری ۶ دیدار به پایان خواهد رسید که در مهم‌ترین دیدار‌های این هفته تیم‌های فولاد سیرجان و خاتم اردکان، شهرداری ارومیه و شهرداری قزوین به مصاف هم خواهند رفت. در این هفته شاگردان محمدرضا تندروان و پیمان اکبری برای قهرمانی در نیم فصل خواهند جنگید. در این میان شانس تیم والیبال فولاد سیرجان برای قهرمانی در نیم فصل بیشتر است.

سپاهانی‌ها در آخرین بازی خود در هفته سیزدهم، توانستند مقابل تیم والیبال سایپا به پیروزی برسند و به صدر جدول صعود کنند، اما در هفته چهاردهم تیم‌های فولاد سیرجان و شهرداری ارومیه با پیروزی در برابر حریفان خود توانستند صدر جدول را تصاحب کنند و به ترتیب در رده‌های اول و دوم جدول قرار گرفتند. با این نتایج سپاهان به رده سوم سقوط کرد و برای قهرمانی در نیم فصل لیگ برتر والیبال محکوم به برد هستند، لازم به ذکر است که سپاهان در صورت باخت تیم‌های فولاد سیرجان و شهرداری ارومیه می‌تواند قهرمان نیم فصل اول شود.

جنگ مدعیان برسر قهرمانی نیم فصل اول/ بازی حساس لبنیات هراز آمل در برابر نماینده یزد

در حال حاضر تیم‌های والیبال فولاد سیرجان با ۱۲ بازی و کسب ۳۰ امتیاز، شهرداری ارومیه با ۱۲ بازی و کسب ۲۹ امتیاز و فولاد مبارکه سپاهان با ۱۲ بازی و کسب ۲۹ امتیاز به ترتیب رده اول تا سوم جدول را از آن خود کردند و همین امر باعث شده است تا رقابت‌ها در هفته پایانی نیم فصل اول از حساسیت بالایی برخوردار باشند.

از دیگر دیدار‌های حساس هفته پایانی، تیم والیبال شهرداری ارومیه در سالن فدراسیون والیبال از ساعت ۱۱ مهمان شاگردان مسعود آرمات خواهد بود. شاگردان اکبری با پیروزی در هفته چهاردهم توانستند در جایگاه دوم قرار بگیرند. تیم والیبال شهرداری قزوین هم که هفته چهاردهم لیگ را با برد مقابل شهرداری گنبد پشت سرگذاشته و به فکر پیروزی در این بازی است تا بتواند خود را از قعر نشینان جدول جدا کند.

تیم والیبال آذر باتری ارومیه، دیگر نماینده ارومیه هم که به تازگی فرهاد نفرزاده هدایت این تیم را بر عهده گرفته است و برنامه‌های خاصی برای جوانان این تیم دارد، در اولین حضور خود هرچند شکست خورد، اما نشان داد که به همراه شاگردانش برای دور برگشت لیگ برتر می تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. فرهاد نفرزاده در بازی‌های هفته چهاردهم و پانزدهم دور رفت رقابت‌های لیگ برتر والیبال بدون دستیار خواهد بود. شاگردان نفرزاده با ۱۱ باخت از ۱۲ بازی ۴ امتیازی هستند و در قعر جدول حضور دارند.

یکی از جذاب‌ترین دیدار‌های هفته پانزدهم، جدال لبنیات هراز آمل و شهداب یزد است که هر دو تیم با ۱۲ بازی و ۲۶ امتیاز به ترتیب چهارم و پنجم هستند. لبنیات هراز آمل در هفته چهاردهم با پیروزی در برابر آذرباتری جایگاه خود در جدول را تثبیت کرد و با پیروزی در این بازی به جمع مدعیان خواهد پیوست.

لازم به ذکر است تیم والیبال سایپا به همراه ناصر شهنازی سرمربی جدید خود فردا به مصاف شهرداری ورامین خواهد رفت.‌ این دیدار از بازی‌های معوقه هفته هفتم است.

برنامه مسابقات هفته یازدهم لیگ برتر مردان، به شرح زیر است:

دوشنبه ۲۴ آذر

ساعت ۱۱، سالن فدراسیون

شهرداری قزوین – شهرداری ارومیه

ساعت ۱۱، خانه والیبال

هورسان رامسر – فولاد مبارکه سپاهان

ساعت ۱۴، سالن فدراسیون

خاتم اردکان – فولاد سیرجان

ساعت ۱۴، خانه والیبال

راه‌یاب ملل کردستان – پیکان تهران

ساعت ۱۷، خانه والیبال

آذرباتری ارومیه – شهرداری گنبد

ساعت ۱۷، سالن فدراسیون

شهداب یزد – لبنیات هراز آمل


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار