فیلم مستند الحشد الشعبی از ترور سردار سلیمانی

مرکز رسانه ای الحشد الشعبی از تولید فیلمی مستند در خصوص ترور سردار سلیمانی خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از موازین نیوز، مرکز رسانه‌ای الحشد الشعبی، امروز، یکشنبه از تولید فیلمی با عنوان «الساعة الاخیرة» (ساعت پایانی) در خصوص وقایع جنایت ترور فرماندهان پیروزی، سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس و همراهانشان در فرودگاه بین المللی بغداد خبر داد.

این مرکز، امروز در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی فیسبوک پوستری از این فیلم مستند را که عنوان (الساعة الاخیرة) دارد، منتشر کرد.

این مرکز اعلام کرد: این فیلم در خصوص وقایع ساعت پایانی تحرکات سران پیروزی و پشت پرده‌های جنایت فرودگاه بغداد است. او در ادامه افزود: این فیلم تولید شده و بزودی به نمایش در خواهد امد.

گفتنی است نظامیان آمریکایی سیزدهم دی ماه سال گذشته در اقدامی تروریستی، سردار سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران و نیز نایب رئیس سازمان الحشد الشعبی را به همراه چند نفر از نیرو‌های مقاومت هنگام خروج از فرودگاه بغداد به شهادت رساندند. این اقدام آمریکا سبب شد پارلمان عراق دو روز بعد به طرح اخراج نیرو‌های بیگانه از جمله آمریکا از عراق رأی دهد.

گفتنی است از سال ۲۰۱۴ حدود پنج هزار نظامی آمریکایی در قالب ائتلاف بین‌المللی ضد داعش، در پایگاه‌های نظامی عراق مستقر شده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار