پیامک‌های دریافتی بیست و سوم آذرماه ؛

از سردرگمی فروشندگان سهام عدالت تا پلاک نشدن خودروی وانت نیسان

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ بیست و سوم آذرماه ، مهمترین آن‌ها در قالب یک بسته ارائه شده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ بیست و سوم آذرماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

۶۵۸۴....۹۱۲: با عرض سلام ازشما خواستاریم آزمون فراگیر رابه فروردین ماه انتقال بدید. واقعا شرایط بدی هست. این بهانه نیس. من خودم چندماهه دارم درس می‌خوانم، اما پدرم مریض است. خواهشمندم پیگیر باشید.


۸۰۱۷....۹۱۱: سلام و عرض ادب با توجه به شرایط غیرعادی ناشی از کرونا و احتمال بسیار بالای پیک جدید که ناشی از تجمعات چند نفره. خواهشمندم در خصوص برگزاری آزمون فراگیر با مشارکت ششصد هزار نفر که مقرر گردیده دو هفته دیگر برگزار گردد مخالفت شود. این کار جان ششصد هزار نفر و خانواده‌های آنان را تهدید خواهد کرد. خواهشا آزمون را به تعویق بیندازید.


۱۳۷۶....۹۰۳: باعرض سلام وخسته نباشید خدمت شما خداقوت من داوطلب آزمون استخدامی آموزش پرورش هستم که قرار هست ۱۰ دی برگزارشود. به علت وضعیت قرمز ونگران کننده شهرمان خواهشمندم این آزمون را مقداری به تعویق بی اندازید تا اوضاع کمی آرام شود این آزمون بسیار برایمان سرنوشت ساز است، ولی خواهشمندم نگذارید با این آزمون باجان عزیزانمان معامله کنیم. ازتمام تلاش‌های شما بی نهایت سپاسگزارم.


۶۶۸۶....۹۱۸:سلام با توجه به شیوع کرونا و تعداد بالای شرکت کنندگان آزمون استخدامی فراگیر هشتم و تعویق آزمون استخدامی ایران خودرو، وکالت و قضاوت از شما تقاضای پیگیری جهت موکول شدن زمان آزمون به اسفند ماه رو داریم.


۵۱۹۵....۹۱۸: سلام الان ۳ ماهه سهام عدالتم مستقیم زدیم گذاشتیم کارگزاری بفروشد ۳۰ درصدکه هیچی ۱ سهام نفروختند ۳ ماه است که می‌گذرد. خواهش می‌کنم پیگیری کنید. تشکر


۵۱۱۰....۹۱۱: سلام وخسته نباشی خدمت شما ما هشت ماه است سهام عدالت خود را آزاد کردیم و در این هشت ماه فقط من سهام خود را فروختم آن هم سی درصد تو ششم ماه از این هشت ماه دو میلیون دویست آن هم صد تومان پنچاه تومان حتی بیست تومان برای ما واریز کردند ممنون از شما تورو خدا پیگیری کنید.


۵۵۷۰....۹۳۳: سلام. وقتتون به خیرخواهشمندم با توجه به شرایط کرونایی آزمون فراگیر دی ماه رو به تعویق بیفتدحداقل تا اسفند که هم ان شالله کرونا کمتر شه و هم هوا در اکثر نقاط کشور معتدل شود. چون در شرایط سرما اجبارا در و پنجره‌ها باید بسته باشه و این خودش وضع را می‌تواند خیلی بدتر کند. خواهشا رحم کنید به داوطلبان که اکثرا جوان هستند و سرمایه‌های این مملکت اند و بین ما و داوطلبان سایر آزمون‌ها که آزمونشان حداقل تا اسفند تعویق شده تبعیض قائل نشید خواهشا. با تشکر


۶۴۲۱....۹۲۲:سلام مایع ظرف شویی خیلی گران شده، لطفا پیگیری کنید.


۶۴۲۱....۹۲۲: سلام وقتتون بخیر من و اکثر داوطلبان آزمون فراگیر هشتم به دلیل شرایط کرونا و سرمای شدید خواستار تعویق آزمون هستیم لطفا در تعویق آزمون عدالت کنید.


۹۱۶۷....۹۹۰: سلام و عرض ادب خواهش می‌کنم دوباره آزمون استخدامی را به تعویق بندازید، خیلی خطرناک است با این اوضاع کرونا، و زمستان خیلی سرد و یخبندان که ما بچه‌های روستایی چگونه از روستا تا شهر خودمان به آزمون برسانیم، تورو خدا پیگیری کنید. با تشکر


۳۹۵۸....۹۱۳: سلام. آنتن فرستنده با اندک باد و باران قطع می‌شود. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


۳۶۶۰....۹۱۵:کنکور بهترین روش سنجش و پذیرش داوطلبان دانشگاه می‌باشدروش‌های جایگزین کنکور همه شون دارای اشکال می‌باشد که به مراتب معایب آن‌ها از کنکور بیشتر است مسئولان آموزشی کشور به فکر حذف کنکور نباشند.


۱۲۷۶....۹۰۳: سلام خسته نباشید در دی ماه با وجود سرما وبرف و تداخل آزمون دانشگاهی وکرونا، مناسب نیست برگزارشود ازمسئولان خواهشمندیم آزمون دی ماه به اسفندیابعداز عیدموکول شود ممنون


۷۷۳۵....۹۱۷: باسلام لطفا پیگیری کنید چرا نیروی انتظامی مجوز پلاک وانت نیسان نمی‌دهد. مشکل کجا است؟ خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


۴۳۲۱....۹۰۲: سلام، ما از داوطلبان آزمون استخدامی دستگاه های، اجرایی هستیم باتوجه به شرایط موجود و امکان نداشتن تهویه مناسب ازتون خواهش می‌کنیم کاری کنید که آزمون به تعویق بیفتد و در زمان مناسب برگزار شود، به خدا ماهم کلی مشکل داریم تنها امیدمون همین استخدامی هست که حداقل بتوانیم در این اوضاع اقتصادی کمک خرج خانواده باشم خواهش می‌کنم برامون کاری کنید این تعویق ممکن است زندگی خیلی رو تغییر بدهد.


۶۱۷۹....۹۱۹: ببا عرض سلام و خسته نباشید واقعا چه کسی به مشکلات مردم رسیدگی می‌کند؟ من یک دیابتی هستم والان یک هفته است که دنبال انسولین هستم. خواهش می‌کنم پیگیری کنید. تشکر


۷۸۷۳....۹۱۸: سلام خسته نباشید ما به دلیل این شرایط حاد کرونا خواستار تعویق آزمون هستیم. خواهش می‌کنم رسیدگی کنید.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار