کروکدیل، جان کودک ۸ ساله را گرفت

پسر ۸ ساله مالزیایی پس از حمله مرگبار یک کروکدیل در کنار رودخانه‌ای در این کشور جانش را از دست داد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کودک ۸ ساله مالزیایی که در کنار رودخانه‌ای در این کشور مورد حمله یک کروکدیل قرار گرفته بود جانش را از دست داد. این کودک در کنار رودخانه «کامپونگ ساباه بارو» مشغول بازی بود که توسط این کروکودیل مورد حمله قرار گرفت و خورده شد.


بیشتر بخوانید


این اتفاق در ساعت ۱.۳۰ دقیقه تاریخ ۱۱ دسامبر رخ داد. بنا به گزارش رسانه‌های محلی مالزی این کودک به همراه دوستش در حال شنا در رودخانه بود که این اتفاق رخ داد. دوست قربانی بلافاصله پدر او را در جریان ادثه قرار داد، اما برای نجات جان کودک بسیار دیر شده بود.

حمله مرگبار کروکدیل به پسر ۸ ساله

پس از وقوع این حادثه نیروی پلیس دریایی به همراه آتشنشانان محلی و مرکز نجات محلی تلاش خود را برای شکار کروکودیل و پیداکردن کودک آغاز کردند. سرانجام جسد کودک در ساعت ۳.۳۰ دقیقه بعدازظهر در حالی که روی آب شناور بود در فاصله نزدیکی از محل وقوع حادثه پیدا شد.

حمله مرگبار کروکدیل به پسر ۸ ساله

«شاه احمد»، رئیس پلیس محلی در این باره گفت: «جستجو‌ها در محل وقوع حادثه آغاز شد و جسد کودک در فاصله ۲۰ متری از محل حادثه و خانه اش پیدا شد.» بنا به گزارش پلیس جراحات شدیدی در بدن کودک از جمله کمر، شکم و سینه وی دیده می‌شد و مرگ او در محل حادثه مورد تایید قرار گرفت. همچنین کروکدیل نیز توسط نیرو‌های حاضر در عملیات جستجو پیدا و کشته شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۲۴ آذر ۱۳۹۹
اگه درندگان عقلشون ميرسيد و كاري به نوزاد آدميزاد نداشتن الان تو خيابونا پر از شير و پلنگ و تمساح بود و مسلشون منقرض نميشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۸ ۲۴ آذر ۱۳۹۹
حالا میرن کروکودیل رو به طریق آشپزیهای سنتی بومی خودشون مدلهای مختلف درستش می کنند
آخرین اخبار