کارشناس آمریکایی:

اخلاق در بین آمریکایی‌ها تکه تکه شده است + فیلم

یک کارشناس در گفت‌وگو با شبکه‌ای آمریکایی، در خصوص بی‌اهمیتی مردم آمریکا نسبت به ویروس کشنده کرونا، گفت: اخلاق در بین ما تکه تکه شده است.

اخلاق در بین آمریکایی‌ها به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، کارشناسان آمریکایی در گفت‌وگویی تصویری که با شبکه MSNBC داشتند، در خصوص شیوع کرونا در ایالات متحده و شرایط به وجود آمده در این کشور صحبت کردند. 

یکی از این کارشناسان در خصوص اهمیت ندادن مردم آمریکا به مرگ کرونایی هموطنانشان گفت: فکر میکنم که به یک قرارداد اجتماعی و اخلاقی جدید میان یکدیگر نیاز داریم چون که قرارداد اجتماعی و اخلاقی کشور تکه تکه شده است.

 


بیشتر بخوانید


 

 

 

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۳ ۲۴ آذر ۱۳۹۹
تازه شروع ماجراست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۰ ۲۴ آذر ۱۳۹۹
وقتی که گروهی دریانورد ماجرا جو به خشکی رسیدند به خیال شان هند است زمانی که ثروت و تمدن سرخ بوست ها را دیدند طمع کاری را شروع کردند و افرادی مثل خودشان را هم به انجا کشیدند چون منابع زیاد و گسترده بود و نمی خواستند تقسیم بشود اقدام به برده داری کردند بیشتر از افریقایی تبار ها کوتاه اینکه اصلا اخلاق و انسانیتی در بین مهاجران نبود و هنوز هم نیست
United States of America
باقری
۲۳:۴۱ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
ترامپ فقط طرفدار مزدور دارد. هر کدام از طرفدارانش سالی ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار دلار دریافت می کنند که به خیابانها بیایند. مزدشان هم از ان ۲۰۷ میلیون دلار پول جمع شده انتخاباتی پرداخت می‌شود که ترامپ خیلی از ان پول را بری آشوب و به حساب خودش اختصاص داده. اینها فقط کار کثیف می‌کنند.
Canada
ناشناس
۱۹:۳۹ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
مگر اخلاق از روز ازل وجود داشته
که حالا پر پر شده
خواسته نطقی کرده باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
دوستانی سعی می کنند به مردم تفهیم کنند که اخلاق معانی مختلفی دارد و حتی بمباران و ویران کردن کشوری مثل یمن و قتل عام مردم مظلوم آن بر اساس یک اصول اخلاقی صورت می گیرد در حالی که ، اخلاق معنی مشخصی دارد و همۀ وجدانهای پاک هم با آن آشنا هستند ، همین تفکر « اخلاق تو هرکشوری یه تعریف جداگانه واسه خودش داره » زمینه ساز جنایات فراوان در جامعۀ امروز ما شده است ؛ بنام حقوق بشر و آزادی و دمکراسی چه جنایاتی که صورت نمی گیرد ، چه کسی است نداند که دروغگویی و آدم کشی و محروم کردن یک کشور از علم و دانش و حتی غذا و دارو و اشغال سایر کشورها وووو یک رذیلۀ اخلاقی است ؟ و با هیچ منطقی قابل توجیه نیست و سردمداران دمکراسی همۀ این جنایات را بنام دمکراسی و آزادی و حقوق بشر انجام می دهند و امروز در سایۀ همین تفکر شیطانی است که اجرای عدالت مثل قصاص یک جانی و قاتل بزرگترین جرم محسوب می شود . !!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
اخلاق تو هرکشوری یه تعریف جداگانه واسه خودش داره.
خیلی هنجارها و ناهنجار ها در کشور های مختلف جابجا میشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۷ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
درهر دینی وقتی خدا و عدالت و انسانیت فراموش شود منشا حیوانی رشد نموده و درنده خویی جزع لاینفک اجتماعی میشود درست همان چیزی که فعلا در توصیف اجتماعی امریکایی میبینیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۳ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
سلام. آن چیزی که امریکایی ها به آن می گویند"اخلاق"، مردم آزاده دنیا به آن می گویند"غرب وحشی"
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۱ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
یعنی قبلا به هم چسبیده بود؟؟!!!اینا قبلش هم ازبچه مدرسه ایشون تا بزرگتراشون به روی هم اسلحه می کشیدند.
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۰:۰۰ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
"قرارداد اجتماعی و اخلاقی کشور تکه تکه شده است."
اصلا مکر از اول در آمریکا اخلاق بوده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۷ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
تازه فهمیدی اصلا اخلاقی در آمریکا ندارید ؟! از ابتدای تاسیس کشوری بنام آمریکا که با قتل و خونریزی و برده داری و چپاول دارایی سرخ پوستان و بردگی سیاه پوستان شروع شده آمریکا چیزی اصلا نداشته
آخرین اخبار