درخشان مطرح کرد؛

استفاده از آب‌های سطحی تهران برای کشاورزی/ بار ترافیکی ورودی شهر قدس و شهریار حل می‌شود

سخنگوی شورای اسلامی استان تهران درباره مشکلات ترافیکی ورودی شهرقدس و شهریار توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، بهزاد درخشان سخنگوی شورای اسلامی استان تهران در نشست خبری که امروز (شنبه بیست و دوم آذرماه) برگزار شد، اظهار کرد: شورای اسلامی استان تهران متشکل از اعضای ۱۶ شهرستان تهران است.

وی ادامه داد: فعالیت این شورا از آبان ماه ۹۶ آغاز شده و از ابتدای دوره تا امروز مصوبه‌های مختلفی تشکیل شده‌ و در کمیسیون‌های مختلف تصمیماتی گرفته شده است.

درخشان درباره تصمیمات اخذ شده گفت: از جمله اقدامات موثر این شورا انعقاد تفاهم نامه‌های مختلفی بود که از جمله آن‌ها انعقاد تفاهم نامه با سازمان پدافند غیرعامل، انجمن روانشناسی و کمیسیون یونسکو است.

سخنگوی شورای اسلامی استان تهران ادامه داد: با معاونت‌های مختلف وزاتخانه‌ها و استانداری جلسات متعدد‌ی برگزار کردیم و حمایت از استارت آپ‌ها جزء برنامه‌های شورای اسلامی استان تهران است.


بیشتر بخوانید


وی بیان کرد: از جمله اقدامات مهمی که انجام دادیم، انتقال آب‌های سطحی تهران بوده است، چراکه برای جلوگیری از وقوع سیل‌های متعدد، استفاده از آب‌های سطحی در بحث کشاورزی اهمیت بسیاری دارد و در همین راستا شورای اسلامی استان تهران وارد عمل شده و در جایگاه عمل برای جلوگیری از آسیب‌های احتمالی و استفاده از آب‌های سطحی اقدامات خوبی را انجام خواهد داد.

درخشان تصریح کرد: طرح‌های فرهنگی در نقاط مختلف در حال اجرا هستند و توانمندسازی اعضا جهت بالا بردن سطح و نگاه مدیران را در دستور کار قرار دادیم.

سخنگوی شورای اسلامی استان تهران با اشاره به نظارت بر سازمان همیاری‌ها گفت: با استفاده از گروه حسابرسی و کاردان در این حوزه اقدامات خوبی انجام شد و بازنگری کلی در رفتار‌های گذشته صورت گرفت و امیدواریم با تعامل انجام شده، این سازمان‌ها به عنوان بازوی شهرداری‌ها بتوانند نقش خود را ایفا کنند.


بیشتر بخوانید


وی گفت: در گذشته در محل‌های مواصلاتی تهران و شهرستان‌های اطراف مشکلات بسیاری وجود داشت، اما خوشبختانه امروز بار ترافیکی ورودی شهر‌ها کاهش یافته است و در ورودی شهر قدس و شهریار پروژه‌های بسیار خوبی در حال انجام هستند و مشکلات ورودی شهر‌ها کاهش یافته است.

درخشان با اشاره به مشکل ورودی شهریار گفت: زیرساخت‌های این کار انجام شده است و تا چند ماه آینده تکمیل خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.