تیاگو سیلوا و ۳ سرمربی تاثیر گذار او

تیاگو سیلوا مدافع تیم فوتبال چلسی از مربیان تاثیر گذار بر خود در دوران حضور در عرصه فوتبال نام برد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیاگو سیلوا مدافع برزیلی و با سابقه تیم فوتبال چلسی که سابقه بازی برای تیم‌های میلان، پاری سن ژرمن، پورتو و حتی دینامو موسکو در روسیه را داشته است، در مصاحبه‌ای درباره ۳ نفر از سرمربیانی که در تمام دوران فوتبال او تا به این جا بیشترین تاثیر را گذاشته اند، عنوان کرد: اگر مجبور شوم ۳ سرمربی را به عنوان کسانی که بیشترین تاثیر را روی من گذاشته اند انتخاب کنم، باید از تیته سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل، کارلو آنجلوتی و توماس توخل نام ببرم. در مورد تیته و آنجلوتی، امکان ندارد که یکی را دوست داشته باشید، اما به دیگری علاقه‌ای نداشته باشید؛ چرا که این ۲ مربی بسیار شبیه به یکدیگر هستند.

او گفت: این ۳ سرمربی، فوتبال را می‌فهمند و از لحاظ شخصیت انسانی نیز افراد تاثیر گذاری هستند.

تیاگو سیلوا در مدت کمی که در لیگ جزیره بازی کرده است، توانسته توجه هواداران و کارشناسان را به خود جلب کند و به یکی از بازیکنان اصلی تیم فوتبال چلسی تبدیل شده است .

تیاگو سیلوا و تیم فوتبال چلسی امشب و از چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس، در دیداری حساس در استادیوم خانگی تیم فوتبال اورتون به مصاف این تیم می‌روند، تیمی که هدایت آن را کارلو آنجلوتی بر عهده دارد.

شاگردان لمپارد با ۲۲ امتیاز در رتبه سوم جدول قرار دارند و پیروزی در این مسابقه می‌تواند آن‌ها را موقتا به صدر جدول برساند.

شاگردان آنجلوتی نیز با ۱۷ امتیاز در رتبه نهم لیگ جزیره قرار دارند.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار