معاون دبیرکل حزب‌الله: تحریم‌های آمریکا علیه لبنان مشکلات را پیچیده‌تر می‌کند

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در اظهاراتی تحریم‌های اعمال شده از سوی آمریکایی‌ها علیه مقامات این کشور را عاملی برای پیچیده‌تر شدن مشکلات لبنان خواند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المنار، شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان در نشست ویدئوکنفرانسی بخش فرهنگی این جنبش، تأکید کرد: «دشمن از هر اقدامی استفاده می‌کند تا حقوق مردم لبنان را از آن‌ها سلب کند و با به راه انداختن جنگ، اشغالگری، جنایت و تحریم زندگی آن‌ها را ویران کند».

شیخ نعیم قاسم در ادامه تاکید کرد: «ما دو گزینه در پیش داریم یا تسلیم بشویم که این گزینه خسران محض است و دیگری مقاومت که این گزینه برد و امید است و ما علی‌رغم جانفشانی‌هایی که این مسیر می‌طلبد، گزینه مقاومت را انتخاب کردیم».

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در ادامه افزود:  «تحریم‌های آمریکا راه‌حلی برای مشکلات لبنان ایجاد نخواهد کرد و تنها مشکلات این کشور را پیچیده‌تر خواهد کرد».

شیخ نعیم قاسم همچنین با اشاره به مشکلات فعلی مردم لبنان، گفت که تهدیدات «اسرائیل» ما را نخواهد ترساند و این تهدیدات دستان تل‌آویو را برای حمله باز نخواهد گذاشت، زیرا محور مقاومت از آمادگی بسیار بالایی برخوردار است.

مقامات لبنان بارها اعلام کرده‌اند که اعمال تحریم علیه مقامات این کشور که به فراکسیون «المستقبل» و حزب الله گرایش دارند، تمام مردم این کشور را دچار مشکل می‌کند و دشمنی واضح علیه ملت لبنان است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار