بازداشت عاملان برگزاری عروسی و عزا در شادگان به جرم تهدید سلامت مردم

فرمانده انتظامی شادگان از دستگیری و بازداشت عاملان برگزاری مراسم عروسی و عزا به جرم تهدید سلامت مردم در محدودیت‌های کرونایی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ اسکندر جماشیانی فرمانده انتظامی شادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: علیرغم هشدار‌ها و اعمال محدودیت‌های کرونایی در این شهرستان، همچنان شاهد سرپیچی برخی افراد و برگزاری مراسم عزاداری و عروسی هستیم.

او با تاکید بر ممنوعیت برگزاری عروسی و عزا تا اطلاع ثانوی و براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا در خوزستان و کشور، افزود: ۴ نفر از عوامل برگزاری یک مراسم عروسی و یک مراسم عزا در شادگان به جرم تهدید سلامت مردم راهی بازداشتگاه شدند تا در دستگاه قضایی به تخلف آن‌ها رسیدگی شود.

سرهنگ جماشیانی بیان داشت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا و اعمال محدودیت‌های کرونایی سختگیرانه با هدف جلوگیری از شیوع بیش از پیش این بیماری و کاهش مرگ و میر ناشی از آن، پرهیز از برگزاری هرگونه تجمع و مهمانی به کرات به مردم اطلاع رسانی شده و از طریق رسانه‌ها و جراید به طور مستمر هشدار‌های لازم ارائه می‌شود، اما همچنان شاهد بی توجهی و بی اعتنایی برخی از شهروندان هستیم.

فرمانده انتظامی شادگان در پایان اظهار کرد: با توجه به شرایط فراگیری بیماری کرونا برگزاری هرگونه مراسم در شهرستان ممنوع است و باتوجه به اینکه حفظ جان و سلامت مردم با کنترل بیماری کرونا ویروس و پیامد‌های منفی ناشی از آن امری مهم است، با صاحبان مجالس برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.