اولین واکنش گردشگر آلمانی به حکم قاضی مازندرانی + تصویر

دوچرخه سوار آلمانی نسبت به صدور حکم ضاربانش در مازندران واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،پس از صدور حکم قاضی شعبه اول دادگاه نشتارود که ضاربان فیلیپ مارک گراف دوچرخه سوار آلمانی را علاوه بر تحمل حبس و شلاق به دو سال فعالیت اجتماعی برای کمک به کودکان سرطانی محکوم کرده بود این تبعه آلمانی در صفحه اینستاگرامی ایرانیان مقیم آلمان در خصوص حکم صادر شده در خصوص ضاربانش واکنش نشان داد و نوشت: من صادقانه می‌خواهم احترام خود را به حکم دادگاه ایران که به آن پرونده رسیدگی کرده است ابراز کنم، از آنجا که من برای رسیدگی به مشکلات و جرایم طرفدار مجازات نیستم، باید بگویم که این قضاوت، حکمی حکیمانه بود.

مارک گراف ادامه داد: با توجه به اینکه هدف پروژه من برای افرادی است که نیاز به کمک دارند و با نیت خیرخواهانه برنامه ریزی شده است کسانی که این کار را با من کردند می‌بخشم، من در جستجوی انتقام نیستم، فقط خوشحالم که می‌بینم آن‌ها اکنون برای اجرای حکم این محکومیت به کسانی کمک می‌کنند که در معرض خطر مرگ زودرس هستند یعنی کودکان مبتلا به سرطان، این یک تحول و شانس برای زندگی آن‌ها نیز است.

بیشتر بخوانید:

این تبعه آلمانی نوشت: من صادقانه از توجه مردم ایران تشکر می‌کنم و می‌خواهم تاکید کنم که این داستان یک توریست دوچرخه سوار آلمانی نیست بلکه فراخوانی است برای جستجوی کسانی که بیشتر به توجه و کمک شما نیاز دارند (کودکان سرطانی)

اولین واکنش گردشگر آلمانی به حکم قاضی مازندرانی
فیلیپ مارک گراف دوچرخه سوار آلمانی، در حالی که تازه از چنگ بیماری سرطان نجات پیدا کرده بود، در حمایت از کودکان سرطانی سفر خود را با دوچرخه به کشور‌های مختلف آغاز کرد و مردادماه پارسال وقتی وارد نشتارود مازندران شد عده‌ای پس از اطلاع از تابعیت این فرد علاوه بر سرقت اموال این گردشگر خارجی او را مورد ضرب و جرح قرار داده بودند.

مردم نشتارود و مازندران نیز پس از اطلاع از این حادثه تلخ با حضور در بیمارستان ضمن اهدای هدایای نفیس ایرانی به این گردشگر از او به دلیل اتفاق ناخوشایند عذرخواهی کردند و نیروی انتظامی نیز پس از دستگیری همه متهمان این پرونده، اشیای به سرقت رفته را تحویل دوچرخه سوار آلمانی داد.

قاضی شعبه اول دادگاه نشتارود همه ۶ متهم این پرونده را به لحاظ جنبه عمومی جرم علاوه بر تحمل ۲ تا ۵ سال حبس و شلاق تعزیری به دو سال فعالیت اجتماعی در حمایت از کودکان مبتلا به سرطان محکوم کرده است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مازنی ریکا
۱۸:۳۵ ۲۲ آذر ۱۳۹۹
مازندرانی ها همه عشقن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۰ ۲۲ آذر ۱۳۹۹
خوب کردن که چوب تو آستینش کردن
Canada
مازیار
۰۰:۱۲ ۲۲ آذر ۱۳۹۹
بسیار بسیار بسیار عالی بود باید دست اون قاضی رو بوسید و به حکم حکیمانش افرین گفت
Germany
حسن زاده
۲۳:۴۵ ۲۱ آذر ۱۳۹۹
اگر آلمانیها چنین عملی با یک ایرانی انجام میدادند دادگاهشان چه حکمی صادر میکرد . همان حکم را برای ای کثافتها انجام میدادند . با ۶۵ سال سن برای این جوان بیمار که مهمان تمام ایرانی ها بود گریستم برای فوت پدرم که استادم بود نگریستم
من گیلانی هستم باید بگم مازندرانیها بی نظیرند ولی باید مروری به شناسنامه آنها انداخت . اگر مازنی هم نبودند ایرانی که که هستند من نیز از مهمانم عذر خواهی میکنم آرزو مندم خداوند شفایش دهد و به ما هم عقل و کلاس مهمان نوازی
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۲۲:۳۰ ۲۱ آذر ۱۳۹۹
لطفا به این انسان بزرگ آقای مارک گراف مراتب احترام ملت ایران رابرسانید وبگویید که درهر کشوری افرادنخاله وجود دارد.ماملتی مهماندوست ومهربانی هستیم.واز کارزشتی که ضاربان ودزدان درحق شما مرتکب شدن بسیارناراحت شدیم.شما انسانی بزرگ باهدفی ارزشمند هستید.موفق وپیروزباشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۵ ۲۱ آذر ۱۳۹۹
واقعا شرمنده شدیم پیش دوستان خارجی
شرم بر این گونه انسان نما ها که آبروی ایران و ایرانی را با این کارهای احمقانه بردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۳ ۲۱ آذر ۱۳۹۹
جالبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۲۱ آذر ۱۳۹۹
عجب مهمان نوازی خوبی کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۲۱ آذر ۱۳۹۹
چه عمل زشتی انجام داده بودند. مجازات حق شونه.
Iran (Islamic Republic of)
ف
۱۳:۱۴ ۲۱ آذر ۱۳۹۹
خاک عالم تو سر اون شش نفری که یک مهمان بیمار را که در کشور ایران انهم در استان شمالی کشور به مهمان نوازی و عطوفت شهرت دارند باید تنبه بیشتر ی اقای قاضی محترم براشون در نظر میگرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۲۱ آذر ۱۳۹۹
خدایش اصلا ارزژش داش این کار کردی از لحاظ مالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۲۱ آذر ۱۳۹۹
درودتان باد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۲۱ آذر ۱۳۹۹
جز شرم هیچ چیز برای ایرانیها نداشت. اگر من قاضی بودم که کلا از ایران اخراجشون می کردم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۴ ۲۱ آذر ۱۳۹۹
کاش برای بقیه مردم هم همینطور حکم میدادند. پرونده ماکه 4 ساله درگیرشیم.
Iran (Islamic Republic of)
عاشق
۱۱:۵۳ ۲۱ آذر ۱۳۹۹
اللهم اشفع کل مریض
آخرین اخبار